جشن تکلیف یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است
کد خبر: 3770130
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

جشن تکلیف یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است

گروه معارف- رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کشور با اشاره به اینکه جشن تکلیف یکی از وقایع مهم در زندگی هر نوجوان است، گفت: خاطره جشن تکلیف یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

جشن تکلیف یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است

نسرین پیرسمساری، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کشور در گفت‌گو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری مراسم جشن تکلیف ویژه دانش‌آموزان دختر مدارس سرپل‌ذهاب در روز 21 آذرماه سال‌جاری، گفت: جمعیت بانوان فرهیخته استان آذربایجان شرقی با همکاری اداره آموزش‌ و پرورش این استان به همراه جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه و اداره آموزش و پرورش این استان جشن عبادت دانش‌آموزان دختر مدارس شهرستان سرپل‌ذهاب را برگزار می‌کند.
وی افزود: این مراسم با هدف بالا بردن روحیه معنوی دانش‌آموزان به منظور ترویج سنت‌های اسلامی و معنوی اجراء می‌شود.
رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کشور اظهار کرد: جشن تکلیف یکی از وقایع مهم زندگی هر نوجوانی است و از اهمیت و ارزش والای اسلامی برخوردار است.
پیرسمساری تصریح کرد: محور اصلی تربیت فرزندان معیارهای الهی است و رسالت تربیت فرزندان و تقویت روحیه معنوی آن‌ها برعهده دو نهاد خانه و مدرسه است که پایه و اساس تربیت دینی را تشکیل می‌دهد.
وی با بیان اینکه دین‌شناسی پایه اساسی زندگی درست و خداپسندانه است، گفت: خاطره جشن تکلیف یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.
رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کشور تصریح کرد: یک فرد مکلف باید آگاهی بسیاری از دین خود داشته باشد و روح حاکم بر آموزش در نظام تعلیم و تربیت بر محور دین و تقویت ایمان است.
انتهای پیام

captcha