ساماندهی پروژه‌های امامزادگان «هاجره خاتون» و «باباگرگر» در کردستان
کد خبر: 3770167
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹

ساماندهی پروژه‌های امامزادگان «هاجره خاتون» و «باباگرگر» در کردستان

گروه فرهنگی- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: ساماندهی و رفع مشکلات مربوط به پروژه های «هاجره خاتون» و «باباگرگر» از اولویت های این اداره کل است.

ساماندهی پروژه‌های امامزادگان «هاجره خاتون» و «باباگرگر» در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان؛ مشکلات امام‌زادگان«هاجره خاتون» و «سید جلال الدین باباگرگر» در جلسه ای با حضور سیدمحسن علوی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه و جمعی از معاونان و کارشناسان امروز، 15 آذرماه مورد بررسی قرار گرفت.
سیدمحسن علوی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان در این جلسه اظهار کرد: ساماندهی و رفع مشکلات اماکن تاریخی، گردشگری و مذهبی از اولویت های مهم این اداره محسوب می‌شود که باید در رفع مشکلات موجود اقدامات لازم را انجام داد.
وی بیان کرد: امام زاده هاجره خاتون از اماکن مهم مذهبی و تاریخی سنندج محسوب می‌شود و هر روزه تعداد زیادی زائر دارد، باید هرچه زودتر نسبت به ساماندهی و تعیین وضعیت آن اقدام کرد.
علوی افزود: جهت ایجاد زیر ساخت و جذب سرمایه گذار برای پروژه «باباگرگر» که از مکان‌های تاریخی، مذهبی و گردشگری شهرستان قروه محسوب می‌شود، هماهنگی های لازم با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان صورت گرفته و اقدامات لازم از طرف اداره مذکور برای جذب سرمایه گذار در حال انجام است.
در پایان مدیرکل اوقاف نیز با تقدیر از نگاه مثبت مدیرکل میراث فرهنگی کردستان بر همراهی بیش از پیش در راستای ساماندهی اماکن زیارتی تاکید کرد و مقرر شد اقدامات لازم در این راستا با هماهنگی های یکدیگر صورت پذیرد.
انتهای پیام

captcha