«مرتضی طلایی» رئیس هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی شد + عکس
کد خبر: 3770194
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲

«مرتضی طلایی» رئیس هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی شد + عکس

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد ــ در نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت کشور «مرتضی طلایی» با کسب 15 رأی به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شد.

«مرتضی طلایی» رئیس هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی کشوری شدبه گزارش ایکنا؛ نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت کشور، 15 آذرماه به میزبانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
معرفی اعضای هیئت مدیره و بازرسی که توسط مجمع عمومی هشتم آذرماه و با حضور 234 نماینده اتحادیه‌های استانی انتخاب شدند، انتخاب رئیس هیئت مدیره، نایب رئیس، تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت ثبت آگهی و تعیین صاحبان امضا، بیان رویکردها و دیدگاه‌ها توسط اعضا از جمله مواردی بود که در دستور کار این جلسه قرار داشت.
در ابتدا حجت‌الاسلام سیدحسین کوششی، مدیرعامل سابق اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور با اشاره به اینکه امید است که اتحادیه جدید خلأهای موجود در بحث قرآن را تأمین کند گفت: با اتحاد و همدلی، وظیفه‌ای که محول شده است، پیگیری کنیم تا دچار خسران نشویم.
وی ادامه داد: خدا را شاکریم که نخبگان توانسته‌اند، سکان‌دار این مجموعه باشند و توفیق خدمت به قرآن را داشته باشند.
سپس رأی‌گیری به صورت کتبی انجام شد و مرتضی طلایی به اتفاق آرا و با کسب 15 رأی به عنوان رئیس هیئت مدیره و رحیم قربانی با 15 رأی به عنوان نایب رئیس و مدیرعامل و منصوره معصومی با 15 رأی به عنوان منشی هیئت مدیره انتخاب شدند.
همچنین حجت‌الاسلام سیدحسین کوششی و حسن محمدی، مدیران عامل سابق اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی به عنوان مشاوران انتخاب شدند و مقرر شد در جلسات هیئت مدیره، بدون حق رأی از آنان دعوت به عمل آید.
با توجه به اختیاری بودن حضور بازرسان به اتفاق آراء مقرر شد که در همه جلسات از بازرسان به صورت رسمی دعوت شود. برپایی جلسات به صورت ماهانه و پنجشنبه آخر هر ماه و برنامه‌ریزی برای بازدید هیئت رئیسه از استان‌ها و رصد و ارزیابی فعالیت و عملکرد مؤسسات در استان‌ها از دیگر مواردی بود که طی این جلسه مصوب شد.

برای مشاهده اسامی اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مدغم اینجا کلیک شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha