لزوم مسجد محور بودن امورات بسیج
کد خبر: 3770221
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

لزوم مسجد محور بودن امورات بسیج

گروه سیاست و اقتصاد-معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو، لزوم مسجد محور بودن امورات بسیج و حضور در مساجد در راستای تربیت انسانهای پای‌کار و آگاه، همگام با ایمان قوی را از جمله مبنای حلقه‌های صالحین یاد کرد.

لزوم مسجد محور بودن امورات بسیج

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، جشنواره برترین‌های شجره طیبه صالحین، شب گذشته، 15 آذر ماه، در محل سالن آمفی‌تئاتر آموزش و پرورش شهرستان ماکو به همت معاونت تربیت آموزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو با هدف تقویت نظام تربیتی بسیجیان و افزایش کیفیت فرآیند تحقق آن در سطوح مختلف بسیج برگزار شد.
موسی عطاری، معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو، در این آیین بر لزوم مسجد محور بودن امورات بسیج و حضور در مساجد در راستای تربیت انسانهای پای‌کار و آگاه، همگام با ایمان قوی را از جمله مبنای حلقه‌های صالحین یاد کرد.
وی یکی از خروجی‌های حلقات صالحین را در راستای تربیت انسانهای با ایمان در رسیدن اهدف انقلاب ایران ابراز کرد.
معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو از جمله تجمعات انقلابی در مساجد را در رسیدن سرمنزل مقصود و سعادت، راهنمای عالی یاد کرد و افزود: حفظ ارزش انقلاب از دیگر دستاوردهای حلقه‌های صالحین است.
وی حلقه‌های صالحین را یکی از امورات تاکیدی مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: وظیفه سرگروه‌ها و متربیان در هدایت این حلقه‌ها در جهت پشتیبانی، شبکه‌سازی و هموارسازی انقلاب بسیار خطیر و قابل تامل است.
عطاری در تشریح ویژگی‌های بسیجی نمونه برآمده از حلقات صالحین گفت: برخورداری از شادابی، امید به آینده، صادق به قول و عمل انس با قرآن برگرفته از اخلاص در عمل، قناعت و تفکر عمیق در هدف آفرینش، رصد و ارزیابی امورات کشوری، یادگیرنده و یاددهنده تنها گوشه‌هایی از ویژگی یک بسیجی نمونه که ماحصل شرکت در هر گاه صالحین است، است.
وی در ادامه گفت: انتظاراتی که از مربیان و متربیان داریم در تقویت رشد معرفی، بصیرتی و رفع شبهات ایجاد شده در بستر مجازی کوشا باشند.
شایان ذکر است؛ این مراسم که به منظور تجلیل و قدردانی از اقدامات برجسته بسیجیان و تقویت انگیزه، ایجاد نشاط انقلابی و همچنین رقابت سالم‌تر تیب یافت، از بسیجیان و نظامیان برتر صالحین شهرستان برای الگوگیری سایر مردم تجلیل شد.

لزوم مسجد محور بودن امورات بسیج

لزوم مسجد محور بودن امورات بسیج

لزوم مسجد محور بودن امورات بسیج
انتهای پیام

captcha