تبيين دستاوردهای انقلاب نيازمند گفتمانی خلاقانه و اثرگذار است
کد خبر: 3770225
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

تبيين دستاوردهای انقلاب نيازمند گفتمانی خلاقانه و اثرگذار است

گروه سیاسی- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری يزد با اشاره به رويكرد منسجم در برنامه‌های كميته مديريت شهری ستاد چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی گفت: تبيين دستاوردهای انقلاب نيازمند گفتمانی خلاقانه و اثرگذار است.

تبيين دستاوردهاي انقلاب نيازمند گفتماني خلاقانه و اثرگذار است

به گزارش ایکنا از یزد، محسن صادقيان، معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد 15 آذرماه در نشست با شهرداران سراسر استان اظهار كرد: امروز در فضاي جامعه شاهد تخريب ها و تاكيد بر برخي كاستي ها هستيم كه بسياري از اين موضوعات ريشه هاي بيروني داشته و كشور را در ابعاد مختلف نشانه گرفته است.
صادقيان افزود: چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي فرصتي ارزشمند براي توجه به ابعاد،دستاوردها و افتخارات است تا بتوان در مقابل منفي پردازي هاي يكسويه دشمنان با گفتماني مناسب به بيان عملكرد و توانمندي هاي كشور پرداخت.
وی گفت: با توجه به اينكه بسياري از فعاليت ها مورد غفلت واقع شده و يا با بياني نامناسب در جامعه عرضه شده اند،كميته هاي گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب در زير مجموعه معاونت عمراني به ويژه شهرداري ها براي همفكري و تلاش در ارائه برنامه هاي جذاب و خلاقانه پيشگام شوند.
صادقیان بیان كرد: كميته هاي عمران،روستايي و فضاسازي شهري با تجميع پيشنهادات رويكردي مسنجم و يكپارچه براي ارائه برنامه هاي ويژه دهه فجر طراحي و بر اين اساس توانمندي هاي مختلف نيز به اشتراك گذاشته شود تا فعاليت هاي جامع و اثرگذاري شكل گيرد.
معاون استانداري يزد اظهار کرد: بيان افتخارت ،تجربه ها و تجليل از شهرداران ادوار گذشته از برنامه هاي ديگري است كه توجه به آن از سوي شهرداري ها حائز اهميت مي باشد و تقويت همدلي و اشتراك تجربه هايي ارزشمند هموارسازي مسير پیش رو را به همراه دارد.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد گفت: در جلساتي با حضور شهرداران و مسئولان كميته ها برنامه هاي پيشنهادي را جمع بندي و در جدولي با زمان بندي و قالب مشخص تنظيم شود تا با تاكيد بر دستاوردهاي كشور و گراميداشت چهلمين سالگرد انقلاب در اين ايام برنامه هایی مناسب ارائه شود.
یادآور می شود در اين جلسه توجه شهرداران به نامه وزير كشور و دستورالعمل كميته مديريت شهري و فضاسازي ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي مورد تاكيد قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha