حادثه تروریستی چابهار نشانه بزدلی دشمنان است
کد خبر: 3770229
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

حادثه تروریستی چابهار نشانه بزدلی دشمنان است

گروه سياست و اقتصاد- مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به اقدام تروریستی در شهر چابهار، گفت: اقدام کور، ناجوانمردانه و بزدلانه دشمنان در این شهر نشان‌دهنده آن است که آن‌ها با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل داشته و نمی‌خواهند این کشور در امنیت و اقتدار باشند.

حادثه تروریستی چابهار نشانه بزدلی دشمنان است
به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، شب گذشته 15 آذر در جمع طلاب مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، ضمن محکومیت حادثه تروریستی شهرستان چابهار گفت: اقدام کور، ناجوانمردانه و بزدلانه دشمنان در این شهر نشان‌دهنده آن است که آن‌ها با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل داشته و نمی‌خواهند این کشور در امنیت و اقتدار باشند.
وی بابیان این‌که ملت ایران بارها از این اعمال تروریستی وحشیانه دیده‌اند که نمونه اخیر آن در اهواز و امروز در شهرستان چابهار بود، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای بااقتدار در عرصه‌های مختلف است و اقدامات تروریستی نمی‌تواند ملت ایران را از انقلاب جدا کند.
استاد حوزه علمیه استان قزوین در ادامه بر انس بیشتر با قرآن تأکید کرد و گفت: اگر از آغاز تا پایان به آیات و سوره‌های قرآن نگاه کنیم، خواهیم دید که بهترین شیوه‌ها را برای زندگی دنیایی همراه با سعادت به انسان‌ها نشان داده است.
مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: خانواده‌ای که با قرآن انس داشته باشد، از برکات فوق‌العاده‌ای بهره‌مند خواهد شد، برکاتی که تنها منحصر به آخرت نیست، بلکه در همین دنیا نیز می‌توان ثمرات آن را مشاهده کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی بیان کرد: یکی از مشخصه‌های خانه قرآنی این است که چنین خانه‌هایی به برکت قرآن، از نورانیت باطنی برخوردار می‌شوند.
عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: آیات قرآن در جامعه نور ایجاد می‌کند و تلاوت این آیات در خانه و کل جامعه موجب نورانی شدن اماکن می‌شود و این نورانیت در سعادت جامعه مؤثر است.
مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان اظهار کرد: بیان روایات معصومان (ع) نیز همانند آیات قرآن نور تلألؤ می‌کند و زمانی که حدیثی بیان می‌شود، نوری تولید می‌گردد که برکات زیادی به همراه دارد.

انتهای پیام

captcha