تشریح فعالیت‌های کانون قرآن و عترت
کد خبر: 3770305
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
در مصاحبه با کارشناس قرآنی دانشگاه گلستان

تشریح فعالیت‌های کانون قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی - روند کلی حرکت کانون قرآن و عترت در دانشگاه گلستان مثبت است اما تا رسیدن به نقطه ایده آل هنوز فاصله داریم.

به گزارش  ایکنا از گلستان، کانون قرآن و عترت یکی از موفقترین تشکلات قرآنی دانشگاه گلستان است که به زودی با انسجام یافتن اعضا، تعیین شورای مرکزی و دبیر کانون در سال تحصیلی جدید شروع به فعالیت می کند.

 حسین عاشور، کارشناس قرآنی دانشگاه گلستان در حاشیه نشست هم اندیشی موسسات قرآنی استان گلستان و خبرگزاری ایکنا با بیان این خبر گفت: روند کلی حرکت کانون قرآن و عترت در دانشگاه گلستان  و در بین دانشجویان مثبت است اما تا رسیدن به نقطه ایده آل هنوز فاصله داریم.

وی افزود: مجموعه های قرآنی باید از ظرفیت خبرگزاری ایکنا استفاده کنند و کانون قرآن و عترت  نیز حتما با جهاد دانشگاهی و خبرگزاری ایکنا در ارتباط خواهد بود.

عاشور در مورد فعالیت های کانون قرآن و عترت گفت:  برنامه هایی مثل تلاوت قرآن، مسابقات قرآنی دانشجویی وجلسات آشنایی با مفاهیم قرآنی با حضور کارشناسان خبره در دانشگاه برگزار میکنیم که مورد استقبال دانشجویان قرار میگیرد.

وی با بیان اینکه حمایت از فعالان قرانی یکی از اهداف این کانون است گفت: آقای عباس سلامت اوزینه  یکی از دانشجویانی است که پس از کسب رتبه برتر در مسابقات قرآنی دانشگاه به مسابقات کشوری اعزام شد و توانست مقام سوم حفظ سه جز قرآن کریم را کسب کند.

captcha