ارتقای سواد رسانه‌ای بانوان طلاب با محوریت «قرآن و سینما»
کد خبر: 3770329
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

ارتقای سواد رسانه‌ای بانوان طلاب با محوریت «قرآن و سینما»

کانون خبرنگاران نبأ ــ بانوان طلبه ایرانی و غیرایرانی با حضور در کارگاه آموزشی «قرآن و سینما»، که آن را انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی برگزار می‌کند، دانش رسانه‌ای خود را ارتقا می‌دهند.

ارتقای سواد رسانه‌ای بانوان طلاب با محوریت «قرآن و سینما»

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی در قم با حضور استادان سرشناس حوزه و دانشگاه ویژه بانوان طلاب ایرانی و غیرایرانی کارگاه آموزشی «قرآن و سینما» را برگزار می‌کند.

عناوین مباحث کارگاه شامل چیستی سواد رسانه در حوزه سینما، الوهیت و نبوت در قرآن و سینما، معاد در قرآن و سینما، نحوه تصویرپردازی در قصه‌های قرآنی، جایگاه متون مقدس در سینما و قرآن‌ستیزی در سینمای غربی است.

طلاب علاقه‌مند تا ۲۳ آذر ماه امسال فرصت دارند تا با ارائه مدارک لازم از جمله عکس، مدرک تحصیلی حوزوی و مبلغ ۳۰ هزار تومان ودیعه برای ثبت‌نام اقدام کنند.

طلاب غیرایرانی و ایرانی مجتمع بنت‌الهدی برای ثبت‌نام می‌توانند به اداره خدمات پژوهشی مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۵۳۷۱۸۳۳۱۶ تماس بگیرند.

طلاب ایرانی و غیرایرانی مراکز حوزوی دیگر به انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی واقع در صفائیه کوچه ۲۱ مراجعه کنند یا برای دستیابی به اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۵۳۱۱۵۵۱۵۷ تماس بگیرند.

زمان برگزاری این کارگاه از ۲۹ آذر ماه و صبح هر پنجشنبه است و امکان شرکت در دوره به صورت مجازی و از طریق وبینار نیز وجود دارد. بعد از پایان دوره به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر اعطا خواهد شد.

ارتقای سواد رسانه‌ای بانوان طلاب با محوریت «قرآن و سینما»

این کارگاه آموزشی در مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی واقع در قم، خیابان انقلاب، بعد از گلزار شهدا، مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی برگزار می‌شود.

مریم بشیری

انتهای پیام

captcha