بررسی راه‌های نوآوری در «اخلاق و تربیت، مناسبات دین و روانشناسی»
کد خبر: 3770334
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

بررسی راه‌های نوآوری در «اخلاق و تربیت، مناسبات دین و روانشناسی»

گروه جامعه ــ فراخوان دریافت مقاله برای سومین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در اخلاق و تربیت، مناسبات دین و روانشناسی اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ فراخوان دریافت مقاله برای سومین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در اخلاق و تربیت، مناسبات دین و روانشناسی اعلام و مهلت ارسال مقالات نیز تا 22 فروردین‌ماه سال آینده، بیان شده است.

این کنفرانس با هدف جلب توجه صاحبنظران و سیاستگزاران بخش‌های مرتبط به اهمیت استفاده از فرهنگ اسلامی در تعلیم و تربیت طی 22 فروردین‌ماه سال آینده، برگزار می‌شود.

محورهای این کنفرانس در سه موضوع «نوآوری و تحقیق در علوم انسانی، علوم مدیریت و نوآوری و تحقیق در معارف اسلامی» است و از جمله زیر شاخه‌های آن می‌توان به محورهای تمدن اسلامی و اهل بیت(ع)، اقتصاد اسلامی؛ مولفه‌ها و تلاش‌ها، ادیان و عرفان و ارتباطات دینی، مناسبات دین و روانشناسی، انقلاب، مسجد و روحانیت، توسعه معنویت در هنر، فرق و مذاهب اسلامی، علوم قرآن و حدیث، سیاست در اسلام، مدیریت اسلامی، اسلام و سلامت اشاره کرد.

شورای سیاستگذاری کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در اخلاق و تربیت، مناسبات دین و روانشناسی شامل؛ آیت‌الله سید محمد واعظ موسوی، رئیس انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مرتضوی هشترودی، رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضوی، حجت‌الاسلام سید علی مرتضوی، استاد حوزه و دانشگاه، حجت‌الاسلام یحیی جهانگیری سهروردی، معاون ارتباطات علمی و بین‌المللی دانشگاه مذاهب اسلامی و علیرضا ناييج، نائب رئیس و دبیر علمی انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه است.

علاقه‌مندان برای حضور در کنفرانس و ارسال مقالات می‌توانند به پایگاه  اطلاع رسانی سومین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در اخلاق و تربیت، مناسبات دین و روانشناسی مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

 

captcha