مرحله مقدماتی مسابقات قرآن قوه قضائیه در کرمان برگزار شد
کد خبر: 3770346
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن قوه قضائیه در کرمان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون فرهنگی دادگستری کرمان گفت: مرحله مقدماتی ششمین دوره مسابقات قران کارکنان قوه قضائیه با حضور ۲۰۹ نفر از کارکنان دستگاه قضائی در کرمان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام عباس اسدی، معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان دیروز جمعه، 16 آذر گفت: مسابقات این مرحله شامل رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان(آقایان)، مفاهیم وحفظ موضوعی قرآن کریم ویژه کارکنان دستگاه قضایی و خانواده آنان بوده است.
وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات بیش از 40 نفر از شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان(آقایان)، با هم به رقابت پرداختند، افزود : نتایج آن پس از بررسی و مشاهده فیلم متسابقین توسط معاونت فرهنگی قوه قضائیه از سوی هیئت داوران اعلام می‌شود.
معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان بیان کرد: در مرحله مقدماتی کشوری در رشته‌های مفاهیم و حفظ موضوعی قرآن کریم که به‌صورت سراسری برگزار شد، نیز تعداد 169 نفر از کارکنان دستگاه قضایی استان کرمان باهم به رقابت پرداختند.
حجت‌الاسلام اسدی در پایان با بیان نقش بی‌بدیل قران در سعادت و تکامل انسان، تصریح کرد: قرآن دارای پیام حیات‌بخش برای انسان است و برگزاری این مسابقات و حضور کارکنان در آن موجبات ترویج فرهنگ قرآنی و انس هرچه بیشتر آن عزیزان با این کتاب آسمانی خواهد بود.
انتهای پیام

captcha