رونمایی از سند هویتی شهید مدافع حرم «غلامرضا لنگری‌زاده»
کد خبر: 3770348
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

رونمایی از سند هویتی شهید مدافع حرم «غلامرضا لنگری‌زاده»

گروه سیاست و اقتصاد - سند هویتی شهید مدافع حرم «غلامرضا لنگری‌زاده» پنجشنبه، ۱۵ آذر با حضور خانواده شهید، استاندار کرمان و مسئولان در مجمع سالانه بسیج کارمندان استان کرمان به میزبانی اداره‌کل بیمه سلامت استان کرمان، رونمایی شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، فاطمه‌سادات حسینی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در این مراسم کفت: مادران شهدا و همسران شهدا به فرزندان و همسرانشان عشق می‌ورزیدند اما عواطف خود را مدیریت کردند و فرزندانشان برای دفاع از ارزش‌ها و کیان اسلامی به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه آرامش ما امروز در سایه صبوری و مقامت مادران و همسران شهداست، افزود: با خدمات جهادی که ارائه می‌شود باید حقشان را ادا کنیم.
حسینی با بیان اینکه اولین قدم برای بانوان و خانواده در سال 97 آسیب‌شناسی بود، بیان کرد: در مرحله دوم سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای تمام جامعه هدف با رویکرد درمان و پیشگیری تدوین کردیم.
وی با بیان اینکه نقشه راه و سند تدوین و شاخص‌ها ابلاغ شد، تصریح کرد: سه ستاد در ارتباط با ساماندهی آرامش خانواده، خانواده و فضای مجازی و فعالیت‌های اقتصادی تشکیل شد و در این ستادها تلاش شده از موازی‌کاری پرهیز شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، جهت‌دهی به سمت تحکیم بنیاد خانوده و ساماندهی مراکز مشاوره با مشارکت بهزیستی را از اولویت‌ها برشمرد و گفت: تدوین پروتکل آموزشی بومی‌سازی در موضوع آموزش‌ها و هم‌افزایی و توان‌افزایی سازمان‌های متولی در امور آموزش از دیگر برنامه‌ها است.
حسینی با اشاره به اجرای طرح کارنامه سلامت در ادارات تأکید کرد: تدین سند توانمندسازی زنان، کودکان و نوجوانان و تدوین دائرةالمعارف زنان فرهیخته استان در دستور کار است.
انتهای پیام

captcha