اعلام محورهای جشنواره استانی «ابوذر» در لرستان
کد خبر: 3770351
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

اعلام محورهای جشنواره استانی «ابوذر» در لرستان

گروه فرهنگی - دومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در دو محور اصلی «اقتصاد مقاومتی» و «حمایت از کالای ایرانی» و همچنین «دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی» در لرستان برگزار می‎شود.

جشنواره

به گزارش ایکنا از لرستان، دومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» با هدف تقویت روحیه خودباوری اصحاب رسانه لرستان، امیدآفرینی در جامعه، حمایت از تولید آثار فاخر رسانه‌ای ارزشمند و انقلابی در عرصه رسانه توسط بسیج رسانه لرستان برگزار می‌شود.
جشنواره مذکور در دو محور اصلی «اقتصاد مقاومتی» و «حمایت از کالای ایرانی» و همچنین «دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی» و با اهدافی ازجمله خنثی‌نمودن توطئه‌های رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی برگزار می‏‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره رسانه‌ای می‎توانند آثار خود در قالب‌های خبر، یادداشت و مقاله، گزارش، عکس، مستند(فیلم و کلیپ)، مصاحبه و انیمیشن را تا پایان آذرماه جاری به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر واقع در سازمان بسیج رسانه لرستان ارسال کنند.

آثار ارسالی باید در بازه زمانی یکم فروردین‌ماه امسال تا 14 آذرماه جاری تهیه شده باشند و متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند در هر قالب دو اثر تولیدی به دبیرخانه بفرستند همچنین عکاسان استان می‌توانند مجموعه عکس‌های خود را در هر بخش و در هر بخش تنها 10 عکس را ارسال کنند کمااینکه تمامی عکس‌های ارسالی به جشنواره می‌بایست اورجینال و بدون دخالت هرگونه برنامه نرم‌افزاری فرستاده شوند.
تمامی آثار تولیدی شرکت‌کنندگان در این جشنواره بایستی در یکی‌ از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری، شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشند.
آثار ارسالی از نظر مالکیت معنوی توسط دبیرخانه جشنواره مورد بررسی قرار می‌گیرند و مسئولیت هرگونه دعوی حقوقی بر عهده ارسال‌کننده اثر است.
همچنین آثار مکتوب باید به‌صورت pdf و یا تصویر واضح تمام صفحه ارسال شوند، فعالان حوزه خبرگزاری و پایگاه‌های خبری نیز می‌توانند لینک آثار خود را به دبیرخانه بفرستند.
هیئت داوران این جشنواره که از طیف‌ها و حوزه‌های مختلف خبری انتخاب شده‌اند، پس‌از بررسی در هر بخش یک اثر را انتخاب می‎کنند، ضمن این‌که آثار منتخب به جشنواره کشوری ابوذر راه خواهند یافت.
علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر می‌توانند جهت اطلاع دقیق از شرایط شرکت در جشنواره و نحوه ارسال آثار به کانال تلگرامی دبیرخانه جشنواره به آدرس آثار خود را از طریق شناسه تلگرام@aboozarlorestan مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha