برگزاری کمیسیون برقراری حق پرستاری برای ۴۳۷ جانباز کردستانی
کد خبر: 3770359
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

برگزاری کمیسیون برقراری حق پرستاری برای ۴۳۷ جانباز کردستانی

گروه اجتماعی - معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان از برگزاری کمیسیون برقراری حق پرستاری جانباران طی دو روز گذشته ۱۵ و ۱۶ آذرماه در استان خبر داد و گفت: در این کمیسیون ۴۳۷ جانباز کردستانی تحت معاینه قرار گرفتند.

برگزاری کمیسیون برقراری حق پرستاری برای 437 جانباز کردستانی

محمد احمدی، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، به استناد ماده 26 قانون جامعه خدمات رسانی به ایثارگران کمیسیون برقراری حق پرستاری برای جانبازان قطع عضو اندام های فوقانی و تحتانی در در دوران دفاع مقدس مجروح شده اند، برگزار شد.
وی با اشاره به برگزاری کمیسیون برقراری حق پرستاری جانباران طی دو روز گذشته 15 و 16 آذرماه در استان افزود: در این کمیسیون 437 جانباز کردستانی تحت معاینه قرار گرفتند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان اعلام کرد: این جانبازان توسط تیم اعزامی از مرکز شامل متخصصانی در بخش‌های جراحی مغز و اعصاب، ارتوپد، جراح عمومی و اعصاب و روان تحت معاینه حضوری قرار گرفتند.
وی یادآور شد: این جانبازان جهت تأیید حق پرستاری و نگهداری آنان معاینه شدند که بعد از تأیید و صدور احکام برای آن‌ها از سوی این کمیسیون هزینه حق پرستارس برای جانبازان برقرار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha