روز دانشجو؛ نتیجه جنبش فی‌سبیل‌الله دانشجویی کشور
کد خبر: 3770363
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

روز دانشجو؛ نتیجه جنبش فی‌سبیل‌الله دانشجویی کشور

گروه اجتماعی - فرماندار ماکو حرکت تاریخی و پرافتخار ۱۶ آذر و روز دانشجو را ماحصل جنبش فی‌سبیل‌الله دانشجویی کشور یاد کرد و گفت: این روز یادآور پای‌مردی، ایستادگی و رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند.

روز دانشجو، ماحصل جنبش فی سبیل‌الله دانشجویی کشور بود

شاهین علیزاده، فرماندار ماکو در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، ضمن تبریک این روز بر دانشجویان شهرستان، ۱۶ آذر را یادآور به خاک و خون کشیدن دانشجویانی ابراز کرد که با شهادت خود به جهانیان فهماندند، ایرانیان از هر قشری در برابر استعمار، استکبار و دخالت بیگانگان همچون سروی استوار، ایستاده‌اند و برای استقلال کشور حاضر به نثار جان خود نیز هستند.
وی حرکت تاریخی و پرافتخار ۱۶ آذر را ماحصل جنبش فی سبیل‌الله دانشجویی کشور یاد کرد و افزود: این روز یادآور پای‌مردی، ایستادگی و رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانیده‌اند.
نماینده عالی دولت در شهرستان ماکو در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر تمامی شهیدان و جانفشانان عرصه علم و دانش، گفت: با همت و تلاش بی‌وقفه دانشجویان در کسب علم، دانش و زايش، رويش فكری، باید جایگاه کرسی آزاداندیشی بيش از پيش ارتقا‌ یابد.
فرماندار ماکو تاکید کرد: علوم مبتنی بر استقلال‌طلبی، عدالت‌خواهی و ظلم‌ستيزی در روزگاری که ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر نیازمند هم‌افزایی و همراهی اقشار و گروه‌ها برای اثبات حقانيت و جايگاه خود در صحنه معادلات قدرت جهانی است بی‌نظیر است.
وی اظهار کرد: دانشجویان مسئولانه و عاشقانه در مسیر توسعه و آبادانی کشور عزیزمان قدم بردارند و از هیچ کوششی دریغ نورزید.
علیزاده در پایان از خداوند منان برای تمامی فعالان عرصه علم و دانش، عزت، سربلندی، سلامتی و توفیقات روز افزون را مسئلت کرد و گفت: آینده و سرنوشت کشور، به دست دانشجویان ساخته می‌شود.
انتهای پیام

captcha