ماجرای نایاب شدن «خجالت نکش» در شبکه نمایش خانگی
کد خبر: 3770366
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

ماجرای نایاب شدن «خجالت نکش» در شبکه نمایش خانگی

مدیرعامل مؤسسه هنرهای تصویری سوره که وظیفه توزیع نسخه شبکه نمایش خانگی فیلم سینمایی «خجالت نکش» را بر عهده دارد، درباره نایاب شدن این فیلم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایکنا، فارس نوشت: «سعید خندق آبادی» درباره نایاب شدن فیلم سینمایی «خجالت نکش» در شبکه نمایش خانگی گفت: واقعیت این است که ما هر اثری را که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌کنیم، هم زمان آن را در اختیار سامانه‌های وی او دی هم قرار می‌دهیم تا علاقه مندان از طریق دانلود آن را دریافت کنند.

وی افزود: متاسفانه درباره فیلم «خجالت نکش» اتفاق دیگری افتاد و دوستان حاضر نشدند مبلغ مورد نظر ما را برای در اختیار داشتن این فیلم در وی او دی‌ها پرداخت کنند و به همین دلیل این فیلم در سامانه‌های وی او دی قرار نگرفت.

خندق آبادی تصریح کرد: این در حالی بود که ما تصور این میزان استقبال را از سوی مخاطبان نداشتیم و طبق تعرفه متعارف از فیلم «خجالت نکش» هم تکثیر کردیم. اما در همان ابتدا نسخه‌های دی وی دی فروخته شد و ما مجبور شدیم این تیراژ را ۳ بار تکرار کنیم. این تکرارها در حالی انجام شده که هنوز بازار اشباع نشده و ما به دلیل درخواست‌ها به زودی توزیع دوباره خواهیم داشت.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی سیدامیر پروین حسینی ماجرای یک زوج نسبتا مسن را روایت می‌کند که صاحب فرزند می‌شوند.

در این فیلم احمد مهرانفر و شبنم مقدمی به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده اند.

انتهای پیام

captcha