نمایشگاه «ازدواج آسان؛ سنت نبوی» در قزوین برپا می‌شود
کد خبر: 3770406
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

نمایشگاه «ازدواج آسان؛ سنت نبوی» در قزوین برپا می‌شود

گروه اجتماعی- نمایشگاه ازدواج آسان (سنت نبوی) از ۱۹ آذرماه به‌منظور الگوگیری از سیره حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در قزوین برپا می‌شود.

نمایشگاه «ازدواج آسان؛ سنت نبوی» در قزوین برای زوج‌های جوان برپا می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، ازدواج آسان و پرهیز از اسراف و تجمل‌گرایی و الگوگیری از سیره حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) از مواردی است که در امر ازدواج باید موردتوجه جوانان عزیز قرار بگیرد از این‌رو نمایشگاه ازدواج آسان (سنت نبوی) از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۳ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.
ترویج فرهنگ ازدواج آسان، به‌موقع و آگاهانه، الگوسازی مناسب برای ازدواج جوانان، کارگاه‌های مشاوره ازدواج آسان، عفاف و حجاب، برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به‌منظور افزایش تنوع انتخاب و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
۵۰ مشارکت‌کننده در عرصه‌های مختلف شامل آتلیه و خدمات عکاسی و فیلم‌برداری، گل‌آرایی و تزئینات مراسم، مؤسسات تشریفاتی و باغ تالارها، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات و مراکز فرهنگی و هنری نسبت به ارائه و معرفی محصولات و تولیدات خود خواهند پرداخت.
همچنین مراسم جشنی با موضوع عنوان نمایشگاه با مشارکت و همکاری برخی از مؤسسات و نهادهای مربوطه و فعال در زمینه ازدواج آسان طی ایام برگزاری نمایشگاه برگزار خواهد شد.
نمایشگاه ازدواج آسان(سنت نبوی) در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار امام خمینی (ره)، جنب صداوسیما برای بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.
انتهای پیام

captcha