محفل انس با قرآن ویژه کارکنان کمیته امداد در زنجان برگزار شد
کد خبر: 3770438
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

محفل انس با قرآن ویژه کارکنان کمیته امداد در زنجان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون فرهنگی کمیته امداد استان زنجان از برگزاری محفل انس با قرآن بین کارکنان کمیته امداد در نیمه دوم سال خبر داد و گفت: این طرح برای احیای فرهنگ دینی، ترویج، تبلیغ و اعتلای فرهنگ قرآنی در بین کارکنان انجام شده است.

برگزاری محفل انس با قرآن برای کارکنان کمیته امدادپیمان چترنور، معاون فرهنگی کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: محفل انس با قرآن با هدف احیای فرهنگ دینی، ترویج، تبلیغ و اعتلای فرهنگ قرآنی و گسترش فضایل اخلاقی در زندگی کارکنان 15 آذرماه با حضور قاریان برجسته کشوری در سالن شهید شهریاری برگزار شد.
وی هدف از اجرای این طرح را احیای فرهنگ دینی، ترویج، تبلیغ و اعتلای فرهنگ قرآنی و گسترش فضایل اخلاقی در ارتقای سطح بینش و باورهای دینی و مذهبی همکاران از طریق انس بیشتر با قرآن دانست.
چترنور با اشاره به اینکه قرآن در زندگی ما مسلمانان  از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: حوزه فرهنگی کمیته امداد استان زنجان در طول سال کلاس‌های مختلفی برای انس بیشتر کارکنان با قرآن  و ارتقای روحیه جهادی برای خدمت به ولی نعمتان برگزار می‌کند که از جمله این طرح‌ها می‌توان به آموزش روخوانی و روان‌خوانی، تفسیر، ترجمه و مفاهیم قرآنی برای همکاران است.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان زنجان همچنین از برگزاری  طرح ترنم نور برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد وگفت: به منظور آشنایی جامعه هدف  با مفاهیم عمیق قرآنی وبهره مندی از سیره وروش ائمه اطهار (علیهم السلام)طرح ترنم نور در ماه مبارک رمضان برگزار شد.
این مسئول از برگزاری جشنواره‌های قرآنی در بین مددجویان و کارکنان کمیته امداد امداد خبر داد و افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امسال در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی جشنواره قرآنی بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان برگزار و از برترین‌های قرآنی در رشته‌های مختلف تجلیل می‌شود.
انتهای پیام
captcha