‌۳۰ هزار جلد کلام‌الله مجید در مدارس البرز توزیع شد
کد خبر: 3770507
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

‌۳۰ هزار جلد کلام‌الله مجید در مدارس البرز توزیع شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ‌ مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: ۳۰ هزار جلد کلام‌الله مجید با هدف ترویج فرهنگ قرآنی بین دانش‌آموزان این استان توزیع شد.

توزیع 30 هزار جلد کلام‌الله مجید در مدارس البرز

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز، هدف از توزیع کتاب آسمانی بین دانش‌آموزان را ترویج فرهنگ قرآنی و ترغیب آنان به خواندن کلام‌الله مجید ذکر کرد.
وی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی برنامه‌های قرآنی در سال تحصیلی 98-97 در البرز اجرایی شده است، یادآور شد: یکی از شاخص‌های اصلی فعالیت آموزش و پرورش این استان در حوزه تعلیم و تربیت را آشنایی دانش‌آموزان با قرآن، معارف اسلامی و نشر ارزش‌های قرآنی، اسلامی و انقلابی تشکیل می‌دهد.
این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر 50 مربی قرآنی در مدارس البرز و 9 دارالقرآن با هدف آموزش تخصصی قرآن‌کریم به دانش‌آموزان در این استان فعالیت دارند و هر سال 250 دانش‌آموز در دارالقرآن‌های فعال در نواحی و مناطق هشت‌گانه آموزش و پرورش البرز تحت پوشش برنامه‌های تخصصی آموزش قرآن‌کریم در دو بخش قرائت و حفظ قرار می‌گیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در مسابقه فرهنگی- آموزشی درس‌هایی از قرآن نیز سالانه 50 هزار دانش‌آموز از مدارس این استان شرکت می‌کنند.
وی گفت: همچنین طرح الگوی تلاوت قرآن‌کریم نیز در دارالقرآن‌های البرز نیز با هدف شناسایی نخبگان قرآنی در مدارس این استان اجرایی شده است.
انتهای پیام

captcha