هزینه‌کرد زکات شفاف‌سازی شود
کد خبر: 3770539
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

هزینه‌کرد زکات شفاف‌سازی شود

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در مازندران از تشکیل سامانه‌ای برای پرداخت زکات خبر داد و خواستار شفاف‌سازی هزینه‌کرد زکات شد.

هزینه‌کرد زکات شفاف‌ سازی شود

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز، 17 آذرماه در ستاد زکات استان بر لزوم ترویج زکات در جامعه تأکید کرد.
وی با بیان اینکه مردم استان تمایل به پرداخت زکات دارند، افزود: زکات جزو منابع مالی و پشتیبانی اقتصادی اسلام است و باید برای ترویج و نهادینه شدن آن در جامعه تلاش کرد.
طبرسی اظهار کرد: با آنکه برنج و مرکبات بیشترین محصولات کشاورزی تولیدی در استان است اما کشاورزان راغب به پرداخت زکات هستند.
وی با تأکید بر توجه به اقامه نماز و زکات در اسلام، این دو را سبب اصلاح جامعه دانست و افزود: اگر به دستورات اسلام عمل شود، جامعه گلستان خواهد شد. 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در مکتب اسلام، فروع دین امری به هم پیوسته است، بیان کرد: تمام برنامه‌ها، اسلام یک هدف واحد و مشخصی را دنبال می‌کند و برای درک اسلام واقعی باید همه احکام اسلامی را در ارتباط با هم ببینیم تا بتوانیم به اصلاح جامعه بپردازیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران از تشکیل سامانه‌ای برای پرداخت زکات، خبر داد و اظهار کرد: تبلیغ زکات ضروری است و از سوی دیگر هزینه‌کرد زکات باید شفاف‌سازی شود.
انتهای پیام

captcha