بررسی 12 گفتار از قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در کتاب «تا بهشت»
کد خبر: 3770556
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

بررسی 12 گفتار از قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در کتاب «تا بهشت»

کانون خبرنگاران نبأ ــ به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی 12 گفتار از قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در کتاب «تا بهشت» مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای ارتقای سطح معرفت زائران در مورد قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و غنی‌سازی اوقات فراغت زائران بارگاه منور امام رضا(ع) بعد از زیارت، ترویج فرهنگ رضوی و دینی و انتقال محتوا و پیام‌های کوتاه منابع اسلامی مطالبی را در قالب کتابی با عنوان کتاب «تا بهشت» به نگارش درآورده است.
این اثر با کوشش حجج اسلام محمدرضا طاهری، جعفر صدیقی، محمد زارعی و خانم‌ها منیره صرافان و هما بادی مهرآبادی به نگارش در آمد و به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی منتشر شد.
این اثر حاوی بیان آیاتی از کلام‌الله وحی، فرازهایی از نهج‌البلاغه امیرالمؤمنین علی(ع) و صحیفه سجادیه است که با بررسی موضوعاتی همچون «هم‌نشین دوست، ایستادن چون کوه، بزرگ‌های فراموش شده، تسلیم خدا، چشم به راه ما، باغ مشرف شهر، به قله فکر کن، شریک عقل‌ها، من و هر که تابع من است، آشتی‌کنون، شب سرنوشت» و... به دلباختگان معارف توحیدی ارائه شده است.
یادآور می‌شود، در طول سال از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، خدمات ارزنده‌ای در حوزه فرهنگی تبلیغی در قالب‌های مختلف مرتبط با مناسبت‌های گوناگون در بارگاه منور آقا علی‌ بن موسی‌الرضا(ع) ارائه می‌شود.
مهناز امیریان
انتهای پیام

captcha