معرفی 15 پوستر برگزیده هفتمین سوگواره عاشورایی «پوستر هیأت»
کد خبر: 3770625
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

معرفی 15 پوستر برگزیده هفتمین سوگواره عاشورایی «پوستر هیأت»

گروه هنر ــ 15 پوستر از میان 822 پوستر ارسال شده به دبیرخانه هفتمین سوگواره عاشورایی «پوستر هیأت» به عنوان آثار برگزیده این دوره معرفی شدند.

به گزارش ایکنا؛ جلسه داوری هفتمین سوگواره‌ عاشورایی «پوستر هیأت» با حضور داوران این سوگواره شامل محمدعلی کشاورز، جواد پویان، مسعود نجابتی، هادی معزّی، و احمد آقاقلی‌زاده در مسجد جمکران برگزار شد.

در این دوره به دلیل ارتقای سطح داوری نسبت به دوره‌های گذشته، از مجموع ۸۲۲ اثر واصله به دبیرخانه سوگواره؛ ۳۳ اثر شایسته نشر در کتاب هفتمین سوگواره عاشورایی «پوستر هیأت» شناخته و از این میان ۱۵ پوستر نیز به عنوان آثار برگزیده این سوگواره معرفی شدند.

اسامی هنرمندانی که آثارشان در کتاب هفتمین سوگواره عاشورایی پوستر هیأت منتشر خواهد شد، به شرح زیر است

ناصر خصاف از استان اصفهان، سعید کرمی از استان اصفهان، محمدرضا ایزدی از استان فارس، محمدرضا چیت‌ساز از استان  تهران، مهران پندار از استان  هرمزگان ( 2 اثر)، رامین  صالحی از استان اصفهان، محمدحسین نقشینه از استان  تهران، مهدی احمدی از استان زنجان، میلاد سلیمی از استان  تهران، زینب ربانی‌خواه از استان اصفهان (2 اثر)،محمدجواد معصومی از استان  تهران، محمدصادق  ایلی از استان تهران (3اثر)، محمد پلورزاده از استان خوزستان، داوود بیات از استان تهران، سید مهدی میراحمدی از استان قم، مسعود ادیبی از استان اصفهان، مائده ثابتی از استان تهران، حامد مغروری از استان اصفهان، محمد رازقی از استان  قزوین (3اثر)، سحر یوسفی زاده از استان کرمان.

یادآور می‌شود، هفتمین سوگواره عاشورایی «پوستر هیأت» را جامعه ایمانی مشعر با مشارکت گروه هنرهای تجسمی بنیاد روایت فتح برگزار کرده است.

انتهای پیام

captcha