آمادگی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی برای توانمندسازی مددجویان کمیته امام(ره)
کد خبر: 3770639
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷

آمادگی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی برای توانمندسازی مددجویان کمیته امام(ره)

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: جهاد دانشگاهی آمادگی دارد با شناسایی نیازهای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، نسبت به توانمندسازی این افراد اقدام کند.

آمادگی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی برای توانمندسازی مددجویان کمیته امام (ره)

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، جعفر محسنی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی، امروز در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار کرد: اعتقاد به فعالیت‌های جهادی از اهداف مشترک کمیته امداد و جهاد دانشگاهی است و این نوع فعالیت می‌تواند بسیاری از مشکلات بیکاری مددجویان را برطرف کند.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد انقلابی در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی گفت: جهاد دانشگاهی آمادگی دارد با شناسایی نیازهای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، نسبت به توانمندسازی این افراد اقدام کند.

محسنی با بیان اینکه این نهاد امکانات و ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های آموزشی دارد، افزود: جهاددانشگاهی آمادگی دارد این ظرفیت را برای آموزش مددجویان در اختیار کمیته امداد قرار دهد.

محمدکلامی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی نیز در این نشست، توسعه فعالیت‌ها و همکاری بین جهاد دانشگاهی و کمیته امداد استان را خواستار شد.

وی پیشنهاد کرد نشست مشترک دیگری با حضور معاونان دو نهاد برای بررسی بیشتر همکاری برگزار شود.

انتهای پیام

captcha