اجرای طرح «زندگی به رنگ خدا» در بقاع متبرکه البرز
کد خبر: 3770686
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

اجرای طرح «زندگی به رنگ خدا» در بقاع متبرکه البرز

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه البرز از اجرای طرح «زندگی به رنگ خدا» همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه استان خبر داد.

اجرای طرح «زندگی به رنگ خدا» در بقاع متبرکه البرز

حجت‌الاسلام حسین قبادی، معاون فرهنگی- اجتماعی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری به موضوعات سبک زندگی اسلامی، طرح «زندگی به رنگ خدا» با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ـ قرآنی در استان اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه محتوای این دوره‌ها شامل ارائه آموزش مهارت‌های ازدواج و تحکیم خانواده، مهارت فردی و نیز مهارت‌های تربیت فرزند است، افزود: به شرکت‌کنندگان به شرط قبولی در آزمون نهایی، گواهی‌نامه معتبر اعطا می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه علاقه‌مندان فقط تا ۲۰ آذرماه فرصت ثبت‌نام دارند، اظهار کرد: این دوره‌ها به‌صورت روزانه طی یک ماه درآستان بقاع متبرکه البرز برگزار می‌شود.
قبادی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه یک قطعه عکس و کپی کارت ملی و شناسنامه جهت ثبت‌نام در این دوره‌ها به اداره های اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها مراجعه کنند.
قبادی در پایان بقاع متبرکه را بزرگ‌ترین ظرفیت‌ فرهنگی استان از لحاظ گستردگی و تأثیرگذاری دانست و گفت: بقاع متبرکه امانت‌های ارزشمندی هستند و سازمان اوقاف و امور خیریه تلاش می‌کند تا از ظرفیت این میراث گران‌بها به بهترین نحو ممکن استفاده کند.
انتهای پیام

captcha