نقطه عطف سیره نبوی توجه به کودکان و نوجوانان است
کد خبر: 3770689
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

نقطه عطف سیره نبوی توجه به کودکان و نوجوانان است

گروه معارف - سرپرست اداره تبلیغات اسلامی پارسیان با بیان اینکه سیره نبوی در حرکت تربیتی تبلور یافته و نقطه مهم آن توجه به کودکان و نوجوانان است، گفت: مبلغان باید به تأسی از نبی مکرم اسلام‌(ص) در عرصه تبلیغ دین گام بردارند.

مبلغین باید به تأسی از نبی مکرم اسلام (ص) در عرصه تبلیغ دین گام بردارند

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی پارسیان، حجت‌الاسلام حمید غلامپور، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شنبه ۱۷ آذر ۹۷ گفت: سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل‌ بیت(ع) بهترین الگو برای سبک زندگی اسلامی است و باید تلاش کرد تا سیره و روش زندگی آن حضرت به‌گونه‌ای تبیین شود که امروز مسلمانان بتوانند با تأسی از آن راه سعادت را در پیش بگیرند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بیان کرد: سیره نبوی، صحیح‌ترین و مستندترین سیره در تاریخ پیامبران، مصلحان و رهبرانی است که تاکنون به دست بشر معاصر رسیده است که معراج، تهجد، یکرنگی و صداقت، بی‌آلایشی، خوش‌بینی به مردم، حفظ آبروی مردم، اخلاق الهی از اصول مهم در سیره پیامبر اسلام‌(ص) بود.
حجت‌الاسلام غلامپور ابراز کرد: سیره نبوی در حرکت تربیتی تبلور یافته و نقطه مهم آن توجه به کودکان و نوجوانان است.
وی بیان کرد: پیامبر اکرم‌(ص) با آن درجه والایی که داشتند بدون هیچ تکلفی به کودکان سلام می‌دادند و با آن‌ها در نهایت مهربانی رفتار می‌کردند. مبلغان نیز باید به تأسی از ایشان بدون تکلف و متواضعانه در عرصه تبلیغ دین و هدایت جوانان گام بردارند. باید از الگو‌های تربیتی سیره نبوی و اهل بیت ایشان‌(ع) بهره‌مند شوند و با تأسی به سیره شخصیتی پیامبر اسلام(ص) در زندگی شخصی و اجتماعی ما تأثیرگذار باشند.
انتهای پیام

captcha