وحدت حوزه و دانشگاه؛ لازمه ترقی جامعه
کد خبر: 3770724
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

وحدت حوزه و دانشگاه؛ لازمه ترقی جامعه

گروه اجتماعی - رئیس شورای راهبردی بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) استان سمنان، وحدت حوزه و دانشگاه را لازمه پیشرفت و رشد و ترقی جامعه دانست و افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری این وحدت احساس می‌شود.

وحدت حوزه و دانشگاه؛ لازمه پیشرفت و رشد و ترقی در جامعه

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد، رئیس شورای راهبردی بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) استان سمنان عصر روز گذشته، 17 آذر در نشست تخصصی در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی سمنان که با مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه لازمه پیشرفت و رشد و ترقی در یک جامعه است، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری این وحدت احساس می‌شود.

وی با اشاره به هفته وحدت حوزه و دانشگاه، بیان کرد: اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه یک اندیشه ارزشمند و یک دور اندیشی مهمی بود که از سوی امام خمینی(ره) مطرح شد و ایشان فرمودند که حوزه و دانشگاه دو مغز متفکر جامعه هستند.

 مهدی‌نژاد گفت: مقام معظم رهبری همواره بر مسئله وحدت حوزه و دانشگاه تأکید دارند و فرمودند «وحدت در كامل ساختن اين ملت و اين كشور و حركت با يكديگر و عبور در دو خطّ موازى، بدون اصطكاك با هم. يعنى هر دو، كار خودشان را بكنند؛ اما براى يك هدف و آن هدف، ساختن و كامل كردن ملت و كشور ايران است. اين ‏طور بايد حركت كرد».

انتهای پیام

captcha