مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی ‌پارس‌آباد افتتاح شد
کد خبر: 3770742
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی ‌پارس‌آباد افتتاح شد

گروه اجتماعی ـ با حضور رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل، امام جمعه، معاونان فرماندار، بخشداران تابعه و جمعی از مسئولان پارس‌آباد مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی پارس‌آباد افتتاح شد.

مرکر آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی شهرستان پارس آباد افتتاح شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل روز گذشته، ۱۷ آذرماه در مراسم افتتاح این مرکز آموزشی با بیان اینکه لحظه به لحظه حضور ‌بهنام‌جو به‌عنوان استاندار اردبیل فرصت مغتنمی برای توسعه استان است، افزود: با توجه به دید توسعه‌ای به وجود آمده در استان، باید از این فرصت برای پیشرفت بهینه اردبیل استفاده شود.
اوچی‌اردبیلی گفت: مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شهرستان پارس‌آباد بر اساس اهداف و برنامه‌های عملیاتی پیش‌بینی شده در برنامه ششم توسعه جهاد دانشگاهی استان و در راستای اجرایی کردن مفاد تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی و استانداری اردبیل راه‌اندازی شد.
وی توسعه فضا‌های آموزشی و تحقیقاتی در جهت افزایش سطح اشتغال، توانمندسازی نیروی انسانی، ایجاد شرایط کسب و کار و کارآفرینی مولد را از اهداف این تفاهم‌نامه دانشت و گفت: با حمایت‌های ویژه مقام عالی استان و معاونان استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار شهرستان پارس‌آباد و با تلاش چند ماهه همکاران جهاد دانشگاهی، با صرف بیش از ۲۷۰ میلیون تومان، امروز شاهد افتتاح یکی از مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی در این شهرستان هستیم.
اوچی‌اردبیلی ابراز امیدواری کرد که این مرکز بتواند اهداف پیش بینی شده را به نحو احسن و در مسیر اهداف استانی و شهرستانی عملی کند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل افزود: این مرکز با هدف توسعه اشتغال فراگیر و برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی و مهارت‌افزا، تمام تلاش خود را در کنار سایر مراکز علمی و آموزشی شهرستان به کار خواهد بست تا در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام بردارد.
اوچی‌اردبیلی با بیان اینکه هدف جهاد دانشگاهی به عنوان تسهیل و تسریع کننده فعالیت‌های کارآفرینی، توسعه اشتغالزایی با برنامه‌های کاربردی است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی در حوزه‌های پزشکی(درمان ناباروری)، گیاهان دارویی، گردشگری و آموزش و توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و کارکنان دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کند.
وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مؤثری در استان ارائه کرده و در حد توان خود درصدد انجام رسالت خود به عنوان پل ارتباطی بین دانشگاه و صنعت است تا ان‌شاءالله باعث ارتقاء سطح اثربخشی و ایجاد ارزش افزوده در منطقه شود.

مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی ‌پارس‌آباد افتتاح شد
انتهای پیام

captcha