بازدید بیش از ۸۲۰۰۰ نفر از نمایشگاه استانی کتاب شاهرود
کد خبر: 3770751
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

بازدید بیش از ۸۲۰۰۰ نفر از نمایشگاه استانی کتاب شاهرود

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، استقبال مردم و دوستداران کتاب از نمایشگاه استانی کتاب در شاهرود را بسیار گسترده برشمرد و افزود: بیش از ٨٢ هزار نفر از مردم از این نمایشگاه دیدن کردند.

بازدید بیش از 82000 نفر از نمایشگاه استانی کتاب شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان عصر روز گذشته، 17 آذر در جمع خبرنگاران از استقبال بیش از 82000 نفر از نمایشگاه استانی کتاب در شاهرود خبر داد و گفت: طی پنج روز برپایی این نمایشگاه قشرهای مختلف مردم از این نمایشگاه دیدن و کتاب‌های مورد نیاز خود را تأمین کردند.

فضیلت به حضور ٢٣٥ ناشر کشوری در این نمایشگاه  اشاره کرد و افزود: این ناشران بیش از ٥٠ هزار عنوان کتاب را در موضوعات مختلف ارائه کردند که در این راستا برپایی نمایشگاه کتاب امسال در استان سمنان با تلاش گسترده موفق به کسب مجوز برگزاری این نمایشگاه در شاهرود شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه  در این نمایشگاه سه میلیارد و ٥٠٠ میلیون ریال بن توزیع شد و کتاب‌ها نیز با تخفیف حداقل ٣٠ درصد به دوستداران کتاب ارائه شد، بیان کرد: در این نمایشگاه برنامه‌های جنبی فرهنگی و هنری متعددی نیز برگزار شد که نشاط اجتماعی فرهنگی بسیار خوبی را در شاهرود ایجاد کرد.

شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان از یازدهم تا شانزدهم آذر در سالن شهید اکبری شاهرود در قالب ١٥٠ غرفه برپا شد.

انتهای پیام

captcha