«محمدحسن موحدی» راهی مسابقات بین‌‌المللی قرآن تونس شد/ بازماندن داور و حافظ کل
کد خبر: 3770793
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

«محمدحسن موحدی» راهی مسابقات بین‌‌المللی قرآن تونس شد/ بازماندن داور و حافظ کل

گروه مسابقات ــ از تیم سه نفره دعوت‌شده ایران به مسابقات بین‌المللی قرآن تونس فقط یک نفر موفق به حضور در این مسابقات شد و داور و حافظ کل قرآن کشورمان از حضور در این مسابقات بازماندند.

«محمدحسن موحدی» راهی مسابقات بین‌‌المللی قرآن تونس شد/ بازماندن داور و حافظ کل

به گزارش خبرنگار ایکنا، محمدحسین موحدی، قاری ممتاز کشورمان، روز گذشته، 17 آذرماه، برای حضور در شانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن تونس عازم این کشور شد.
همچنین «محمدجواد مرادی» حافظ کل قرآن کریم نیز در مقام نماینده ایران در رشته حفظ کل قرآن کریم معرفی شده بود که به دلیل برخی مشکلات که بر سر راه اعزام وی وجود داشت، موفق به حضور در این مسابقات نشد تا جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات فقط یک نماینده داشته باشد.
همچنین مقرر شده بود که «محمدحسین سعیدیان»، قاری بین‌المللی و داور مسابقات بین‌المللی قرآن، نیز در جایگاه داور در این مسابقات حضور یابد که به دلایل نامعلومی وی نیز از حضور در این مسابقات بازماند.
خبرنگار ایکنا برای روشن شدن دلایل بازماندن نماینده رشته حفظ کل قرآن کریم و نیز داور ایرانی این مسابقات موفق به دریافت پاسخ از مسئولان مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه نشد.
شانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن تونس پیش از این قرار بود در اردیبهشت‌ماه برگزار شود که بنا به دلایلی زمان آن به آذرماه موکول شد.
در دوره گذشته این مسابقات، که فروردین‌ماه سال گذشته برگزار شد، «سیدمحمد کرمانی» نماینده کشورمان در رشته قرائت تحقیق بود که موفق به کسب رتبه دوم شد. همچنین در رشته حفظ کل قرآن کریم نیز «محمد قشملی حق» حضور داشت که موفق به کسب رتبه‌ای نشد.

انتهای پیام

captcha