مسابقه تلاوت تقلیدی در اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 3770807
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

مسابقه تلاوت تقلیدی در اراک برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مؤسسه قرآن و عترت رهروان ولایت اراک از برگزاری مسابقه تلاوت تقلیدی در اراک ویژه نوجوانان پسر ۸ الی ۱۴ سال خبر داد.

برگزاری مسابقه تلاوت تقلیدی در اراک

مجتبی سعیدی، مدیر موسسه قرآن و عترت رهروان ولایت اراک در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، ‌از برگزاری مسابقه تلاوت تقلیدی در اراک خبرداد و اظهار کرد: این مسابقه برای تمامی پذیرفته‌شدگان در طرح ملی تلاوت است.
وی ادامه داد: مسابقه تلاوت تقلیدی ویژه نوجوانان پسر 8 الی 14 سال است، در این دوره تلاوت مصطفی‌اسماعیل (سوره بقره آیات 250 الی 252)، عبدالباسط ( سوره مبارکه ضحی)، منشاوی (سوره مبارکه ضحی) و شحات انور ( سوره مبارکه حمد) موردنظر است.
مدیر موسسه قرآن و عترت رهروان ولایت اراک افزود: مرحله اول این مسابقه به صورت غیر‌حضوری و ارسال فایل تلاوت به آدرس tarhemeli_taghlidi@ در پیام‌رسان تلگرام و مرحله دوم به انتخاب برگزیدگان مرحله اول به صورت حضوری اختصاص دارد.
سعیدی بیان کرد: افراد به منظور شرکت در مسابقه باید به موسسه مهد قرآن کریم مراجعه و فرم مربوط به ثبت نام را تکمیل و پس از تحویل یک قطعه عکس و مدارک لازم و دریافت تلاوت‌های مسابقه ثبت‌نام نمایند.
وی افزود: افراد برای آمادگی بیشتر و رفع اشکالات خود می‌توانند به موسسه مهد رهروان ولایت اراک واقع در خیابان ادبجو مراجعه یا با شماره 33253668 تماس حاصل کنند، همچنین مهلت ثبت‌نام و ارسال فایل تلاوت تا 20 آذر ماه می‌باشد.
انتهای پیام

captcha