برگزاری کلاس‌های آموزش روخوانی قرآن در روستای لشتغان پایین
کد خبر: 3770815
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

برگزاری کلاس‌های آموزش روخوانی قرآن در روستای لشتغان پایین

گروه فرهنگی - کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی از برگزاری کلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن مجید ویژه بانوان در روستای لشتغان پایین شهرستان بندرخمیر خبر داد.

برگزاری کلاس‌های آموزشی روخوانی قرآن ویژه خواهران در روستای لشتغان پایین

به گزارش ایکنا ازهرمزگان، حجت‌الاسلام سلحشور، کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شنبه ۱۷ آذرماه هدف از برگزاری این کلاس‌ها را تسهیل آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن مجید ذکر و اظهار کرد: قرآن کتاب زندگی است و در جامعه‌ای که داعیه‌دار پیروی از اسلام ناب محمدی است، قران باید به بهترین وجه ممکن ساری و جاری باشد واز الزامات عمل به قران کریم انس با این کتاب آسمانی و آشنایی با دستورات و معارف عمیق آن است.
وی افزود: آموزش قران در جامعه ما یکی از دغدغه‌های قدیمی دلسوزان بوده است و بسیاری اعتقاد دارند یکی از دلایل مهجور بودن نسبی قرآن کریم در جامعه، ناکارآمد بودن و کافی نبودن سبک‌های آموزش قرآن است.
کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند: کشور به حمدالله امروز متکی به معارف قرآن است و آن روزی که این معارف در سطح همه مردم رواج پیدا کند و مستقیم از خود قرآن آن را بگیرند آن روز روزی است که این ملت و این کشور برای همیشه شکست‌ناپذیر خواهد بود.
وی بیان کرد: اهل بیت‌(ع) در شیوه‌های آموزشی خود توصیه کرده‌اند که از فرصت کودکی به خوبی برای آموزش قرآن استفاده شود و بدین ترتیب کودک گام به گام جلو می‌آید و اعتقادات او شکل می‌گیرد.
حجت‌الاسلام سلحشور با اشاره به به اینکه تربیت قرآنی زمینه‌ساز خانواده سالم است، تصریح کرد: کودکان و نوجوانان در دوران کودکی قدرت یادگیری بالایی دارند و از آنجا که کودکان امروز، آینده جامعه را می‌سازند، نهادینه کردن تربیت دینی و اسلامی در آن‌ها ضرورت بسیار دارد.
لازم به ذکر است که این کلاس‌های آموزشی ویژه بانوان، روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در حسینیه ائمه اطهار(ع) لشتغان پایین برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha