امروزه گفتمان انقلابی را تنها در کلام رهبری می‌توان دید
کد خبر: 3770862
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۴
عارفی:

امروزه گفتمان انقلابی را تنها در کلام رهبری می‌توان دید

گروه سیاست و اقتصاد ـ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ضعف دولت‌ها و ارائه گفتمان‌های بدلی را عامل اصلی فراموشی گفتمان انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروزه گفتمان انقلابی را تنها در کلام رهبری و عمل به آن را تنها در نیروهای مسلح می‌توان دید.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی عارفی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان دیروز یکشنبه، 18 آذرماه در جلسه سخنرانی با موضوع «بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی» با حضور مسئولان سیاسی نیروهای مسلح استان با اشاره به اوضاع ایران در قرن‌های اخیر گفت: ایرانِ زمانی کشوری ضعیف، عقب‌مانده و تحت استعمار قدرتمندان بود.
وی وجود منابع و جاذبه‌های طبیعی و غیر طبیعی ایران را عامل نفوذ و استعمار قدرت‌ها بیان کرد و افزود: انقلاب اسلامی منافع و سلطه قدرت‌ها بر منابع ایران را از بین برد.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان توطئه‌های دشمن برای انحراف مسیر انقلاب اظهار کرد: نفوذ در بخش‌های مختلف کشور و استراتژی تجزیه‌طلبی داخلی، از شیوه‌های دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی بود که با لطف خدا، هدایت رهبری و پشتیبانی مردم، این توطئه‌ها خنثی شد.
‌عارفی در ادامه، گفتمان دولت‌ها از زمان جنگ تحمیلی تاکنون را مورد بررسی قرار داده و به تشریح نقاط قوت و ضعف آنها پرداخت.
وی ضعف دولت‌ها و ارائه گفتمان‌های بدلی را عامل اصلی فراموشی گفتمان انقلاب اسلامی دانسته و اظهارکرد: امروزه گفتمان انقلابی را تنها در کلام رهبری و عمل به آن را تنها در نیروهای مسلح می‌توان دید.
‌عارفی‌ حقوق مردم، شرع اسلام، حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی را از شعارهای امام خمینی(ره) بیان کرد و افزود: تنها راه برگشت به شعارهای انقلاب در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و مدیریتی، فرهنگ اسلامی، مقبولیت و مشروعیت، اقتصاد اسلامی، مدیریت جهادی و سیاست اسلامی است.
انتهای پیام

captcha