۱۱ هزار و ۶۴۵ رقبه آذربایجان غربی فاقد سند هستند
کد خبر: 3770871
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

۱۱ هزار و ۶۴۵ رقبه آذربایجان غربی فاقد سند هستند

گروه اجتماعی - معاون حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی هشت ماهه نخست سال جاری، برای دو هزار و ۱۶۶ رقبه استان، سند تک‌برگی صادر شده، گفت: بیشترین آمار مربوط به شهرستان تکاب با ۷۱۲، خوی با ۴۵۹ و سلماس با ۴۵۱ رقبه بوده و هم‌اکنون ۱۱ هزار و ۶۴۵ رقبه استان نیز فاقد سند هستند.

۱۱ هزار و ۶۴۵ رقبه آذربایجان غربی فاقد سند هستند

فروزش، معاون حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، کل رقبات متصرفی استان را ۳۱ هزار و ۴۰۳ فقره عنوان کرد و افزود: از این تعداد چهار هزار و ۵۱۶ رقبه انتفاعی مسجد و حسینیه و ۲۶ هزار و ۸۸۷ رقبه نیز منفعتی یعنی دارای درآمد هستند.
وی با بیان اینکه طی هشت ماهه نخست سال جاری، برای دو هزار و ۱۶۶ رقبه استان، سند تک‌برگی صادر شده است، اظهار کرد: بیشترین آمار مربوط به شهرستان تکاب با ۷۱۲، خوی با ۴۵۹ و سلماس با ۴۵۱ رقبه بوده و هم‌اکنون ۱۱ هزار و ۶۴۵ رقبه استان نیز فاقد سند هستند.
معاون حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی ادامه داد: از ۳۱ هزار و ۴۰۳ رقبه متصرفی، ۱۹ هزار و ۷۵۸ رقبه سنددار شده که یک هزار و ۶۸۱ فقره انتفاعی و سایر آن‌ها یعنی ۱۸ هزار و ۷۷ رقبه انتفاعی هستند.
وی مساحت پلاک‌های سند گرفته شده برای رقبات امسال را ۴۵ هزار و ۹۱۴ هکتار عنوان کرد و افزود: در مجموع کل مساحت‌ رقبات سنددار شده ۳۵۶ هزار و ۹۷ هکتار بوده است و تاکنون ۴۰۰ هزار از اوراق وقفی اسکن، بارگزاری، طبقه‌بندی و ویرایش شده و در شرف پایان کل اسکن اوراق وقفی هستیم.
انتهای پیام

captcha