۲۰ آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های هفته قرآن و عترت لرستان
کد خبر: 3770919
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

۲۰ آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های هفته قرآن و عترت لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان لرستان، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های چهارده‌گانه هفته قرآن و عترت لرستان را ۲۰ آذرماه بیان کرد.

20آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های هفته قرآن و عترت لرستان

منصور احمدی، دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان لرستان، در گفت‎وگو با ایکنا از لرستان، گفت: 20 آذرماه، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های چهارده‌گانه هفته قرآن و عترت لرستان اعلام شده است.

وی ادامه داد: هفته قرآن و عترت لرستان از ۲۲ تا ۲۸ دی‎ماه امسال برگزار می‏‌شود که در قالب آن جشنواره‌ها، مسابقات و همایش‌هایی با موضوع قرآن برگزار خواهد شد.
احمدی با اشاره به این‌که در هفته قرآن و عترت لرستان جشنواره‌های شعر، داستان کوتاه، خوشنویسی(شکسته نستعلیق)، تذهیب، نقاشی‎خط، پوستر، عکاسی، مناجات‌خوانی، فیلم کوتاه، صنایع دستی (چوبی و فلزی)، فیلمنامه‌نویسی، تعزیه‌خوانی و تئاتر صحنه‌ای برگزار خواهد شد، تصریح کرد: ازجمله برنامه‌های ویژه هفته قرآن و عترت لرستان می‎توان به برگزاری همایش‌ها و نشست‌های اخلاق قرآنی و سبک زندگی قرآنی اشاره کرد.

دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان لرستان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت و حفظ در شش رشته طی این هفته، عنوان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، تفسیر و تدبر در قرآن از دیگر برنامه‌های هفته قرآن و عترت لرستان است.

وی بیان کرد: علاقمندان به شرکت در هر یک از این جشنواره‌ها می‎توانند آثار خود را تا پایان آبان‌ماه امسال به آدرس دبیرخانه واقع در خرم‌آباد، میدان ۲۲ بهمن، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر قرآن و عترت ارسال کنند.

انتهای پیام

captcha