در آمدهای مبتنی بر نیاز استان مرکزی به بیش از 12.5 میلیارد تومان رسید
کد خبر: 3770929
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

در آمدهای مبتنی بر نیاز استان مرکزی به بیش از 12.5 میلیارد تومان رسید

گروه اجتماعی - معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد استان مرکزی گفت: مردم استان مرکزی طی 8 ماهه امسال 12 میلیارد و 511 میلیون و 600 هزار تومان کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی خود را در قالب طرح‌های مبتنی بر نیاز به کمیته امداد استان مرکزی پرداخت کردند.

در آمدهای مبتنی بر نیاز استان مرکزی به بیش از 12.5 میلیارد تومان رسید

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد‌، شاپور جلالی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمک‌های مبتنی بر نیاز با هدف رسیدگی به امور مددجویان و حل مشکلات آن‌ها انجام می‌شود، گفت: پرداخت کمک هزینه جهیزیه، هزینه‌های درمان، وام‌های قرض‌الحسنه، کمک به تأمین و تعمیر مسکن مددجویی و کمک به ایجاد اشتغال از موارد کمک‌های مبتنی بر نیاز است.
وی افزود: مردم استان مرکزی طی 8 ماهه امسال 12 میلیارد و 511 میلیون و 600 هزار تومان کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی خود را در قالب طرح‌های مبتنی بر نیاز به کمیته امداد استان مرکزی پرداخت کردند.
وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در حل مشکلات مددجویان تحت حمایت بسیار مؤثر بوده است، مطرح کرد: کمیته امداد امین مردم در رساندن کمک‌ها به نیازمندان واقعی است و بزرگترین سرمایه این نهاد مقبولیت و اعتماد مردم است.
جلالی در پایان گفت: کمیته امداد به منظور تسریع جمع‌آوری وجوهات و کمک‌های مردمی استفاده از روش‌های نوین در پرداخت صدقات با ارسال عدد ۳ به ۳۰۰۰۳۳۳۳ و نصب نرم‌افزار سامانه نیکوکاری امداد با عنوان «سنا» را به خیران و مشترکان صندوق صدقات پیشنهاد می‌کند.
انتهای پیام

captcha