‌از‌خود‌گذشتگی شهدا؛ راز ماندگاری اسلام ‌
کد خبر: 3770965
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

‌از‌خود‌گذشتگی شهدا؛ راز ماندگاری اسلام ‌

گروه اجتماعی ـ فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان ایثار و ازخودگذشتگی شهدا را راز ماندگاری اسلام دانست و گفت: امروز دشمن می‌خواهد جامعه و در رأس آن جوانان ما را از مسیر انقلاب و اسلام منحرف کند و این خون شهدا و ایثار آنان است که توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

ایثار و از خود گذشتگی شهدا راز ماندگاری اسلام است

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار حق‌بین، فرمانده لشكر عملیاتی 16 قدس استان گیلان امروز، 18 آذرماه در مراسم چهلمین روز شهادت مجاهد عرصه نظم و امنیت سروان «حسن پاینده» که در زادگاهش روستای امام‌ده بخش رودبنه شهرستان لاهیجان برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید بزرگوار به خانواده‌اش، اظهار کرد: تا زمانی كه ایران اسلامی سربازانی این چنین جان بركف دارد افتخارات دوران دفاع مقدس احیا خواهد شد و این شهدا مایه افتخار هستند.

وی ایثار و ازخودگذشتگی شهدا را راز ماندگاری اسلام دانست و افزود: شهید پاینده خود را وقف امنیتی كرد كه شهدای قبل از او با نثار خون خود آن را به دست آورده بودند و این شهید نیز به معنی واقعی كلمه ادامه‌دهنده راه آنان بود.

این مقام نظامی در ادامه با اشاره به اینكه شهید پاینده در یک خانواده ساده و مؤمن رشد یافته، بیان کرد: این شهید در عمل نشان داد كه گذشتن از بزرگترین سرمایه زندگی كه همان جان می‌باشد در راه اعتلای نظام اسلامی آرزوی همیشگی سربازان وطن اسلامی است.

سردار حق‌بین با بیان اینكه اینگونه نیست كه كار شهدا و گذشتن از جان كار ساده‌ای باشد و هر كس و در هر زمانی بتواند این مهم را انجام دهد، گفت: با نگاهی به گذشته و دوران دفاع مقدس و در ادامه با دقت در احوالات همه شهدای این نظام چه شهدای مدافع حرم و چه شهدای عرصه نظم و امنیت مشخص است كه این انسان‌های والا مقام به درجه‌ای از اعتقاد رسیده بودند كه خود را برای این مهم آماده می‌دیدند و به شهادت رسیدند.

فرمانده لشكر عملیاتی 16 قدس استان گیلان در پایان تاكید كرد: امروز دشمن می‌خواهد جامعه و در راس آن جوانان ما را از مسیر انقلاب و اسلام منحرف كند و این خون شهدا و ایثار آنان است كه توطئه‌ها را خنثی می‌كند.

انتهای پیام

captcha