کمبود امکانات پزشکی بیماران اهوازی را روانه پایتخت می‌کند
کد خبر: 3770988
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

کمبود امکانات پزشکی بیماران اهوازی را روانه پایتخت می‌کند

نماینده مردم اهواز در مجلس بابیان اینکه کمبود امکانات پزشکی و کادر درمانی بیماران اهوازی را روانه کلان شهر تهران می‌کند،گفت: افزایش بیماران تنفسی در اهواز با خاموش نشدن فلرهای نفتی ادامه دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از سلامت نیوز، جواد کاظم نسب الباجی در گفت وگو با خانه ملت درباره وضعیت کنونی آلاینده ها در شهر اهواز،گفت: آلاینده‌های نفتی و ریزگردها در اهواز در شرایطی بر میزان بیماران تنفسی می‌افزاید که بسیاری از بیمارستان ها در اهواز ساختاری فرسوده دارند.

کمبود کادر درمانی در اهواز بیماران را بسیار نگران کرده است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه کمبود کادر درمانی در اهواز بیماران را بسیارنگران کرده است تصریح کرد: نبود امکانات فنى و دستگاه‌هاى مجهز پزشکی بیماران اهوازی را روانه تهران می‌کند واین امر طی پروسه‌ای درمان را برای بیماران بسیار سخت می‌کند.

تحمیل هزینه هتل بر بیماران اهوازی با مراجعه به بیمارستان‌های پایتخت

وی ادامه داد: تحمیل هزینه های اضافی از جمله هزینه هتل به بیماران اهوازی برای عدم امکانات مناسب پزشکی در اهواز به هیچ وجه شایسته حوزه سلامت نیست و این در حالی است که می توان به سادگی با افزایش امکانات پزشکی و منابع انسانی در حوزه درمان، بیماران اهوازی را در اهواز را مورد مدوا قرار داد تا هزینه‌های اضافی به بیماران تحمیل نشود.

مهار ریزگردها نیازمند اقدامات گسترده است

کاظم نسب افزود: اقدامات مناسبی برای مهار ریزگردها از جنس تخصیص اعتبارات در نظر گرفته شده است ونهال کاری نیز عملیاتی شده است اما با توجه به حجم آلاینده ها در اهواز می بایست، اقدامات برای مهار ریزگردها برای حفظ سلامت شهروندان ارتقا یابد.

وی ادامه داد: عدم توزیع مناسب کادر درمانی در اهواز موجب می شود که بنده به عنوان نماینده مردم به دنبال پذیرش بیماران در بیمارستانهای کلان شهر تهران باشم و این امر به هیچ پسندیده مردم اهواز نیست که سالها در جنگ بودند، نیست.

نماینده مردم اهوازدر مجلس تصریح کرد: برای کاهش حجم آلاینده‌ها در اهواز، الزامی است که فلرهای نفتی در اهواز خاموش شوند تا بتوان به طریق اصولی میزان آلودگی شهر اهواز را کاهش داد زیرا سزاوار نیست مردم اهواز بر اثر فلرهای نفتی سلامتی شان به خطر بی‌افتد.
برای کاهش حجم آلاینده‌ها در اهواز، الزامی است که فلرهای نفتی در اهواز خاموش شوند تا بتوان به طریق اصولی میزان آلودگی شهر اهواز را کاهش داد

افزایش شیوع بیماران تنفسی با خاموش نشدن فلرهای نفتی

عضو کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس بابیان اینکه کمبود امکانات پزشکی وکادر درمان بیماران اهوازی را روانه کلان شهر تهران می‌کند یادآورشد: افزایش بیماران تنفسی در اهواز با خاموش نشدن فلرهای نفتی ادامه دارد.

captcha