کارهای زیادی در حوزه فرهنگ قرآنی بر زمین مانده است
کد خبر: 3771007
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

کارهای زیادی در حوزه فرهنگ قرآنی بر زمین مانده است

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی گفت: کارهای زیادی در حوزه فرهنگ قرآنی، ادبیات پایداری، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و استکبارستیزی بر زمین مانده است.

کارهای زیادی در حوزه فرهنگ قرآنی بر زمین مانده است

به گزارش ایکنا از خوزستان، محفل انس با قرآن دانشگاهیان اهواز از سوی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان شب گذشته، 17 آذرماه در مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد.
این محفل قرآنی که به مناسبت روز دانشجو برپا شد با حضور دانشجویان و مسئولان دانشگاهی همراه بود با قرائت سیدفواد شوکاوی آغاز شد.

پس از آن حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی، رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با ابراز خرسندی از اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان سرسلسله جنبان برنامه‌های فرهنگی در سال‌های اول انقلاب اسلامی دوباره این علم را به دست گرفته است، گفت: امیدوارم برگزاری چنین برنامه‌هایی تنها برنامه جهاد دانشگاهی نباشد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی منبعث و برخاسته از فرهنگ الهی و آسمانی قرآنی است. کارهای زیادی در حوزه فرهنگ قرآنی، ادبیات پایداری، آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و استکبارستیزی بر زمین مانده است. جهاد دانشگاهی می‌تواند شکوفایی سالهای دهه 60 را در عرصه فرهنگی استان مجددا به نمایش بگذارد.

شفیعی عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید داشتند که جلسات قرآن باید آنقدر ادامه یابد تا تبدیل به بخشی از فرهنگ رایج شود.

اجرای گروه تواشیح العباد خوزستان، قرائت کاظم آذرپیرا و محمدجواد محمدی مجد حافظ کل قرآن کریم از دیگر بخش‌های این محفل قرآنی بود.

انتهای پیام

captcha