پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات عمرانی پل‌های تاریخی اردبیل
کد خبر: 3771017
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات عمرانی پل‌های تاریخی اردبیل

گروه اجتماعی- شهردار اردبیل گفت: عملیات عمرانی در پل‌های تاریخی هفت چشمه (یدی گوز کورپوسی) و پل نادری پیشرفت ۹۰ درصدی دارند.

پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات عمرانی پل‌های تاریخی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل، صبح امروز، ۱۸ آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاح بستر پل و کف‌سازی عرشه پل‌های تاریخی پل هفت چشمه و پل نادری به منظور بازسازی در دستور کار قرار گرفته و واحد تعمیر و نگهداری شهرداری اقدام به تعمیر این پل‌های تاریخی کرده است.
وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن شهر اردبیل گفت: پل تاریخی هفت چشمه و نادری بر روی رودخانه بالیقلو از جمله مهم‌ترین پل‌های تاریخی در ادوار مختلف بوده و با توجه به ضرورت ترمیم و بازسازی آن‌ها شهرداری اردبیل اقدام به اصلاح بستر و کف‌سازی عرشه این پل‌ها کرده است.
شهردار اردبیل بیان کرد: در راستای احیای مکان‌های تاریخی و فرهنگی شهر، تلاش کرده‌ایم گوشه‌هایی از تاریخ و فرهنگ شهر همچون موزه عمارت شهرداری اردبیل را احیا کرده و در معرض بازدید قرار دهیم.
وی ضمن اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد گردشگری اعم از پیاده‌راه شیخ صفی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما عملیات عمرانی نظیر پازل‌چینی به سرعت ادامه دارد که امید می‌رود تا آخر سال به اتمام برسد.
لطف‌اللهیان همچنین از پایان عملیات زیباسازی و نورپردازی پیاده‌راه بسیج تا ارتش به منظور فراهم کردن بستری مناسب برای پیاده‌روی شهروندان خبر داد و گفت: در ادامه این پروژه، المان‌هایی از مفاخر شهر نیز در این پیاده‌راه نصب خواهد شد.
شهردار اردبیل اضافه کرد: به منظور فراهم‌سازی زیرساخت‌های گردشگری در شهر نیاز است تمامی نهاد‌های مربوطه با تعامل و همکاری بیشتر در راستای رسیدن به شهری آباد و گردشگرپذیر تلاش کنند.
انتهای پیام

captcha