ثبت‌نام 24 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3771026
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷

ثبت‌نام 24 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی- با ثبت‌نام 24382 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن در کرمانشاه این استان موفق به تحقق 100 درصدی سهمیه سال در طرح تربیت حفاظ شد.

ثبت‌نام 24382 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن در کرمانشاه

حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: با ثبت‌نام 24382 نفر در طرح تربیت حفاظ قرآن کریم کرمانشاه اولین استان موفق به تکمیل و تحقق 100 درصدی سهمیه سال در طرح تربیت حافظان قرآن کریم شد.
وی با اشاره به اولویت سازمان اوقاف درخصوص اجراء این طرح افزود: این طرح شاخصه‌هایی را در بر می‌گیرد که حفظ حضوری، غیرحضوری و حفظ موضوعی از آن‌ها است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: حفظ حضوری این طرح شامل جزء اول، جزء 30، 10 جزء، 20 جزء، 25 جزء و حفظ کل قرآن کریم است.
حجت‌الاسلام عباسیان با اشاره به عملکرد خوب استان در راستای اجرای این طرح گفت: به‌منظور اجرای خوب این طرح جلسات هماهنگی در شهرستان‌ها مختلف این استان برگزار شد.
وی افزود: مخاطبان این جلسات مسئولان مؤسسات قرآنی و مسئولان قرآنی شهرستان‌ها بودند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: طرح تربیت حافظان قرآن در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 تا 15 میلیون حافظ در کشور اجرا شد.
حجت‌الاسلام عباسیان در پایان اظهار کرد: در اجرای طرح تربیت قرآن سهمیه‌ای برای شهرستان‌ها در نظر گرفته شده که بر اساس آن اقدام به برگزاری کلاس‌ها و آموزش فراگیران می‌شود.
انتهای پیام

captcha