دستگیری ۱۰ متهم در رابطه با حادثه تروریستی چابهار
کد خبر: 3771079
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

دستگیری ۱۰ متهم در رابطه با حادثه تروریستی چابهار

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: با اقدامات انجام شده ۱۰ نفر از عوامل حادثه تروریستی چابهار در شهر‌های مختلف استان دستگیر شدند و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر عوامل ادامه دارد.

دستگیری 10 متهم در رابطه با حادثه تروریستی چابهار

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان، محمد قنبری گفت: با اقدامات انجام شده 10 نفر از عوامل حادثه تروریستی چابهار در شهرهای مختلف استان دستگیر شدند و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر عوامل ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: هر یک از افراد دستگیر شده در این باره اتهام‌هایی دارند که بررسی‌های دقیق‌تر در حال انجام است.
وی با بیان اینکه پیگیری‌ها در حال انجام است و به زودی نتایج نهایی مشخص می‌شود، افزود: یک گروهک تروریستی مسئولیت این حادثه را برعهده گرفته است که البته در فضای مجازی اعلام شد، اما تایید آن در دست بررسی است و نمی‌توان درباره آن نظر قطعی داد.
قنبری اظهار کرد: هنوز بررسی‌ها کامل نشده است و تلاش‌ها برای دستگیری همه عوامل این حادثه و مشخص شدن جزییات آن ادامه دارد.
به گزارش ایکنا، پنجشنبه 15 آذرماه، در اثر انفجار یک خودرو مقابل در دژبانی فرماندهی انتظامی چابهار، دو نفر از نیروهای انتظامی این شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند؛ این حادثه همچنین 43 زخمی به‌همراه داشت.
گفته می‌شود تروریست عامل این حادثه تصمیم داشت خودروی وانت نیسان را که حدود یک تن مواد منفجره به همراه داشت، پس از ورود از در دژبانی، ساختمان فرماندهی انتظامی را منفجر کند که با جانفشانی مأموران دژبانی، این عملیات تروریستی ناکام ماند.

انتهای پیام

captcha