بهره‌مندی ۷۰۰ یزدی از دوره «تفسیر قرآن» مؤسسه ثقلین
کد خبر: 3771099
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

بهره‌مندی ۷۰۰ یزدی از دوره «تفسیر قرآن» مؤسسه ثقلین

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرمسئول موسسه فرهنگی، هنری و قرآنی ثقلین یزد از آغاز دور جدید «تفسیر قرآن» با بیان استاد شایق مفسر قرآن کریم در این مؤسسه خبر داد.

بهره‌مندی 700 یزدی از دوره «تفسیر قرآن» مؤسسه ثقلین

حسین قادری، مدیرمسئول موسسه فرهنگی، هنری و قرآنی ثقلین یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد، با اشاره به آغاز دور جدید تفسیر قرآن در این مؤسسه اظهار کرد: ترم چهارم سومین دوره تفسیر قرآن کریم با تدریس محمدرضا شایق، حافظ کل و مفسر قرآن در این موسسه برگزار می شود.
وی ادامه داد: دوره تفسیر قرآن شامل دو دوره نه ترم می شود که دوره جدید شروع شده و ترم چهارم از روز سه‌ شنبه، ۲۷ آذرماه به صورت هفتگی در سالن اجتماعات بنیاد نخبگان یزد تشکیل خواهد شد.
قادری افزود: حوزویان، دانشگاهیان، فرهیختگان و همه افرادی که مدرک دیپلم به بالا و آشنایی اولیه با قرآن دارند می توانند در این دوره شرکت کنند.
مدیرمسئول موسسه فرهنگی، هنری و قرآنی ثقلین یزد یادآور شد: طی دو سال حدود 700 نفر از این دوره بهره مند شده اند و در این دوره جدید 80 نفر از استان شرکت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌ نام در این دوره می توانند به مؤسسه ثقلین یزد واقع در خیابان امام، روبروی شاهزاده فاضل، کوچه ۲۳ شهید پاک‌نژاد مراجعه کنند یا با شماره‌های ۳۲۳۵۸۰۸۶ و۳۲۳۵۷۰۰۶-۰۳۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha