کانون‌های مساجد؛ نهادی برای تحول فرهنگی جامعه
کد خبر: 3771108
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

کانون‌های مساجد؛ نهادی برای تحول فرهنگی جامعه

گروه اجتماعی ـ رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال گفت: کانون‌های مساجد بهترین نهاد برای فعالیت و جنب و جوش جوانان با محوریت مسجد است و تاکنون شاهد تحول فرهنگی بسیاری خوبی در منطقه خلخال بوده‌ایم.

کانون‌های مساجد؛ نهادی برای تحول فرهنگیبه گزارش ایکنا از اردبیل، رویا کاظمی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال امروز، ۱۹ آذرماه در دیدار با مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: همکاری کانون‌های مساجد در برگزاری دوره‌های آموزشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی در سال جاری به صورت مرتب انجام شد و مخاطبان بسیاری را به این دوره جذب شدند.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال، تصریح کرد: بازدید از کانون‌ها و رسیدگی به مسائل و مشکلات در دستور کار هست و تاکنون کمک‌های شایانی برای رفع موانع کار‌های فرهنگی در شهرستان خلخال از طریق کانون‌ها مساجد صورت گرفته است.
وی، خاطر نشان کرد: کانون‌های مساجد بهترین نهاد برای فعالیت و جنب و جوش جوانان با محوریت مسجد است و تاکنون شاهد تحول فرهنگی بسیاری خوبی در منطقه خلخال بوده ایم.
کاظمی، افزود: دبیرخانه کانون‌های مساجد نیز در زمینه تجهیز و تامین امکانات مورد نیاز کانون‌های شهرستان خلخال همت ویژه‌ای داشته باشند تا روند کار‌های اجرایی و فرهنگی کانون‌ها با رشد و سرعت بیشتری انجام شود.
وی بیان کرد: کتابداران کتابخانه‌های مساجد نیازمند دوره‌های آموزشی و تجهیز به نرم افزار‌های کتابخانه‌ای هستند تا به صورت کاملاً اصولی بتوانیم در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مساجد فعالیت کنیم.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال، یادآور شد: کانون‌های مساجد بخشی از زیر ساخت‌های فرهنگی هستند که باید حمایت‌های جدی از آن‌ها در بخش‌های مختلف صورت گیرد.
انتهای پیام

captcha