دی‌ماه؛ آغاز نام‌نویسی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3771112
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

دی‌ماه؛ آغاز نام‌نویسی آزمون حفظ و مفاهیم قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دستورالعمل نهایی هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان خوزستان منتشر شد.

دی‌ماه؛ آغاز نام‌نویسی هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

به گزارش ایکنا از خوزستان، دستورالعمل نهایی هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری و مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و شبکه قرآن و معارف سازمان صداو سیما، همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان هم منتشر شد.

به منظور هماهنگی برگزاری مطلوب این آزمون قرآنی فردا چهارشنبه 21 آذرماه جلسه مشترک میان ادارات کل اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش و فرهنگ  و ارشاد اسلامی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

بر اساس دستورالعمل اعلام شده، این آزمون اسفندماه سال جاری با اهدافی همچون تقویت وحدت و انسجام برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان‌ها و نهادهای قرآنی کشور، سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی مدارس، مؤسسات و مراکز قرآنی کشور، ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، استانداردسازی و جهت دهی آموزش‌های قرآن و عترت در مدارس، مؤسسات و مراکز آموزشی سراسر کشور، شناسایی و معرفی نخبگان برگزار می‌شود.

هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن سال جاری در سه گروه امتحانی حفظ قرآن کریم(با 8 رشته)، مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) (با 7 رشته) و گروه آموزش‌های الکترونیکی(با 3 رشته) برگزار خواهد شد.

گفتنی است، تمام امور مربوط به ثبت‌نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی  www.quranedu.ir  انجام می‌شود. زمان ثبت‌نام در آزمون از تاریخ 5 تا 30 دی‌ماه است.

انتهای پیام

captcha