امروز تأکید دشمنان برای تضعیف فرهنگ بیش از همیشه است
کد خبر: 3771151
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

امروز تأکید دشمنان برای تضعیف فرهنگ بیش از همیشه است

گروه فرهنگی- دبیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قزوین گفت: امروز تأکید دشمنان بر روی فرهنگ بیش از همیشه است، چراکه در تلاش هستند تا ارزش‌ها و باورهای ملی ایران اسلامی را در جامعه کمرنگ و تضعیف کنند که برای مقابله با آن‌ها باید هوشیار باشیم.

نقطه تمرکز استراتژیک دشمن در حوزه فرهنگ است

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رمضانی، دیروز 18 آذر در جمع خواهران مبلغ حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: شیطان گام‌به‌گام ازنظر اعتقادی و اخلاقی افراد را منحرف می‌کند به‌طوری‌که هر فرد خود می‌تواند ترویج کننده آن فرهنگ باشد.
دبیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قزوین بابیان اینکه مراقبت بر عدم ابتلا به دام دشمن بسیار سودمندتر از درمان است، بنابراین باید مقابل هجمه‌های مخرب هوشیار بود، تصریح کرد: دشمن هدف و سعی خود را بحث حیاء زدایی قرار داده است، چراکه امروز حیاء زدایی هدف و نقطه تمرکز استکبار جهانی بوده و باید تمرکز جامعه امروز ما بر احیاء و تبیین اندیشه‌های دینی، اسلامی و قرآنی باشد.
وی بابیان اینکه محور اصلی تهاجم فرهنگی که ابعاد آن بسیار وسیع‌تر و عمیق‌تر از تهاجم نظامی است، کمرنگ نمودن و خدشه‌دار نمودن آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی که همان حجاب و عفاف در جامعه بوده است، افزود: محور اصلی تهاجم فرهنگی که ابعاد آن خیلی وسیع‌تر و عمیق‌تر از تهاجم نظامی است، حیا زدایی است.
حجت‌الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: امروز تأکید دشمنان بر روی فرهنگ بیش از همیشه است، چراکه در تلاش هستند تا ارزش‌ها و باورهای ملی ایران اسلامی را در جامعه کمرنگ و تضعیف کنند که برای مقابله با آن‌ها باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام

captcha