درصدد الگو شدن کنگره شهدای استان کرمان در کشور هستیم
کد خبر: 3771153
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
ابوحمزه:

درصدد الگو شدن کنگره شهدای استان کرمان در کشور هستیم

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با برگزاری کنگره شهدای استان کرمان در ابعاد مختلف، درصدد هستیم تا آن را به‌صورت یک الگو به کشور ارائه دهیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز دوشنبه، 19 آذر در دیدار اعضای کمیته فضای مجازی کنگره شهدای کرمان با نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: از سال گذشته روند معقول و منطقی برای برگزاری این کنگره آغاز شده که همه از برکات وجود همین شهدا است و امیدواریم، بتوانیم یک حرکت فاخر انجام دهیم.
وی افزود: اولین کنگره شهدای استان کرمان در سال 77 برگزار شد که سنگ بنای سایر کنگره‌ها در سطح کشور شد و همچنین موزه دفاع مقدس در پی برگزاری این کنگره احداث شد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در حال حاضر تمام کنگره‌ها بیشتر در قالب یادواره برگزار می‌شود که سخنرانی مسئولان استانی و کشوری و تجلیل از خانواده‌های شهدا را شامل می‌شود و اشکال عمده آن این است که پس از اختتامیه آن کنگره به پایان می‌رسد.
ابوحمزه با تاکید بر اینکه با برگزاری این کنگره در ابعاد گوناگون درصدد هستیم تا آن را به‌صورت یک الگو به کشور ارائه دهیم، تصریح کرد: با برگزاری این کنگره درصدد هستیم که آثار آن قبل، حین و پس از آن تا حدود پنج سال روند مستمری داشته باشد.
وی افزود: سایر کنگره‌ها یک یا چند محور از سخنان مقام معظم رهبری را مد نظر قرار داده و بر اساس آن پیش می‌روند، اما ما در این کنگره تمام دیدگاه‌های ایشان را از 20 سال گذشته تاکنون محور قرار داده تا تدابیر و فرمان‌های ایشان به معنای واقعی کلمه ساری و جاری شود و تنها به‌صورت تئوریک و فکری نباشد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در کنگره شهدا تلاش کردیم که تمام شهرستان‌ها را پای کار بیاوریم و از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم و آن را تنها در مرکز استان متمرکز نکنیم بر همین اساس این برنامه به کل شهدای استان کرمان اختصاص دارد.
ابوحمزه با اشاره به اینکه 20 کمیته برای برگزاری کنگره فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: همچنین در نظر داریم، وضعیت کنونی اقتصادی کشور و مشکلات و مسائل قشر محروم را در کنگره محور قرار دهیم.
وی تصریح کرد: طبق زمانبندی انجام شده تا اواسط بهمن‌ماه تمام کارهای برگزاری کنگره را به اتمام می‌رسانیم و از ظرفیت دهه فجر و 40 سالگی انقلاب در آن استفاده کرده و نقش شهدا را در انقلاب و نظام تبیین می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha