دستگاه‌های اجرایی برای واگذاری طرح‌های تملیکی مشوق ارائه دهند
کد خبر: 3771211
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
درویشی:

دستگاه‌های اجرایی برای واگذاری طرح‌های تملیکی مشوق ارائه دهند

گروه اجتماعی - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام خواستار ارائه مشوق‌های مناسب برای واگذاری طرح‌های تملیکی به بخش خصوصی شد.

دستگاه‌های اجرایی برای واگذاری طرح های تملیکی مشوق‌ ارائه دهند
به گزارش ایکنا از ایلام، ایوب درویشی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: دولت به‌دنبال واگذاری و کاهش تصدی گری خود است و تلاش دارد از ظرفیت بخش خصوصی در طرح‌های تملیکی استفاده کند.
وی ادامه داد: از بانک‌ها انتظار است واحدهایی را که در تملک دارند با ارائه مشوق‌های مناسب به متقاضیان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار کنند؛ چرا که نفعی که در نهایت بانک و تولید کننده از این طرح‌ها می‌برند قابل مقایسه با راکد ماندن طرح‌ها نیست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خواستار تسهیل‌گری و ارائه مشوق های مناسب برای جلب نظر بخش خصوصی برای اعطای طرح های تملیکی شد و عنوان کرد: زمانی که دولت در حال واگذاری طرح‌های عمرانی و خدماتی است که با اعتبارات دولتی ایجاد شدهاند، واگذاری طرح های تملیکی که جای خود دارد.
وی با تأکید بر ارائه حداکثری مشوق ها و محدود کردن شرایط برای واگذاری طرح های تملیکی تصریح کرد: تلاش ما ایجاد طرح های نوآورانه و توجیه دار اقتصادی است که جوانان جویای کار به دنبال اجرای آنها هستند و در این راه هر گونه همکاری و کمکی که از دست مدیریت استان برآید کوتاهی نخواهد کرد .
در این جلسه مشکلات 5 طرح مرغداری گوشتی سیروان، پرواربندی گوساله ایوان، ایلام آسا شهرک صنعتی ایلام، کلینیک مددکاری ایلام و شرکت نرگس نگین زاگرس ایلام مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع مصوب شد .
انتهای پیام
captcha