برگزاری نشست «آسیب‌شناسی نیازهای جوانان در زمان حال» در کردستان
کد خبر: 3771216
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

برگزاری نشست «آسیب‌شناسی نیازهای جوانان در زمان حال» در کردستان

گروه اجتماعی - نشست «آسیب‌شناسی نیاز‌های جوانان در زمان حال» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، ۱۹ آذرماه در سنندج برگزار شد.

برگزاری  نشست «آسیب شناسی نیازهای جوانان در زمان حال» در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در نشست «بررسی و آسیب‌شناسی نیازهای جوانان در زمان حال» که ظهر امروز، 19 آذرماه در سالن جلسات مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان استان، اظهار کرد: دانشجویان می‌توانند به پیشرفت و توسعه کشور و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه کمک کنند.
وی افزود: توصیه می‌کنم دانشجو اگر می‌خواهد اثرگذار باشد و در جامعه سالم بماند نباید دنبال طیف و گروه خاصی راه بیفتد چرا که اصول و آرمان‌های ما امام و ولایت است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: اگر کسانی که با مردم در ارتباطند وارد طیف‌های سیاسی شوند و دنبال افراد گروه‌های خاصی راه بیفتند آفتی به جامعه خواهد بود.
وی عنوان کرد: اگر دانشگاه در هر کشوری اصلاح شود آن کشور هم اصلاح خواهد شد و دانشجویان مملکت باید از راه تولید علم و اخلاق مداری به مدیریت فرهنگی کشور کمک کنند.
حجت‌الاسلام کرمی به مطالبات مقام معظم رهبری در کمک به مدیریت فرهنگی کشور پرداخت و عنوان کرد: دانشجو باید از راه تولید علم در این راستا قدم بردارد و گفتمان‌سازی کند.
وی با اشاره به اینکه براساس عدالتخواهی و ظلم‌ستیزی که در وجود همه دانشجویان نهفته است دانشجویان باید پژوهشگر بوده و حرف نو داشته باشند، افزود: دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی باید با تولید علم بگونه‌ای عمل کنند که جامعه از استعدادهای آن‌ها بهره‌مند شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: از نظرات و انتقادات جوانان و دانشجویان که در این جلسه حضور دارند به عنوان راهبرد استفاده خواهیم کرد.
فاطمه سهرابی، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کردستان نیز در این جلسه دانشجویان امروزی را ایده‌پردازتر ازگذشته دانست و گفت: نوع نگاه‌ها و تفکری که در دانشجویان امروز وجود دارد با گذشته متفاوت است.
وی با بیان اینکه کار بانوان فرهیخته و دانشجویان فرهیخته استان ایده پردازی است، افزود: از ایده و نظرات دانشجویان استان در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده خواهد شد.
سهرابی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره تبلیغات اسلامی کردستان با نهاد رهبری دانشگاهها خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه در راستای افزایش فعالیت دانشجویان و استفاده از پیشنهادات و ایده‌های آنها موثر خواهد بود.
در این جلسه عصمت ربیعی از اساتید دانشگاهی و کارمند کتابخانه‌های عمومی کردستان قول همکاری برای عضویت دانشجویان حاضر در این جلسه به صورت رایگان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج را داد.
یادآور می‌شود؛ در ادامه جلسه دانشجویان حاضر در این جلسه به نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مباحث فرهنگی و دینی استان پرداختند.
انتهای پیام

captcha