موسسات قرآنی از ظرفیت‌ رسانه استفاده کنند
کد خبر: 3771325
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
مدیر شعب استان‌های ایکنا:

موسسات قرآنی از ظرفیت‌ رسانه استفاده کنند

گروه اجتماعی ــ اگر مردم در جریان فعالیت‌های موسسات قرآنی و مشکلات آنها قرار گیرند، انگیزه بیشتری برای استفاده از برنامه‌ها و کمک به آنها پیدا می‌کنند.

به گزارش ایکنا منطقه گلستان، مدیر شعب استان‌های ایکنا در حاشیه اولین نشست مشترک موسسات قرآنی استان گلستان و خبرگزاری ایکنا با بیان اینکه یکی از رسالت های این رسانه بررسی فعالیت قرانی در سطح کشور است گفت:  ایکنا همچنین فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش را مورد بررسی قرار میدهد و این امکان را ایجاد میکند تا موافقان و مخالفان کتب اموزش قران را مورد نقد و تحلیل قرار دهند.

سید میلاد اوصیا گفت: ایکنا کار تولید محتوا و پوشش نشست های تخصصی قرآنی را وظیفه  ذاتی خود می‌داند و در صورت مشاهده اقدامات خوب انها را بیان و اگر ضعفی مشاده کند ان را نقد و بررسی میکند و خوشبختانه در این مسیر به عنوان رسانه منصف شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه کار رسانه مطالبه گری است گفت: اقدامات خبر گزاری ها می‌تواند منجر به قانون‌گذاری شود از این رو ایکنا و مجلس ارتباط مطلوبی با یکدیگر دارند.

وی افزود: موسسات قرآنی ظرفیت بالایی دارند اما مشکلات مالی دامن گیر آنهاست. از طرفی شرایط به گونه ای است که باید  دامنه خدمات خود را گسترده‌تر کنند تا بتوان همه را با آموزه‌های زیبای قرآن مانوس کنند.

اوصیا با بیان اینکه موسسات باید اخبار فعالیت‌های خود را به طور منظم و دقیق انتشار دهند گفت: اگر مردم در جریان فعالیت‌های موسسات قرآنی و مشکلات آنها قرار گیرند انگیزه بیشتری برای استفاده از برنامه های و کمک به آنها پیدا می‌کنند.

مدیر شعب استان‌های ایکنا تصریح کرد: حمایت سخت افزاری، نرم افزاری و مالی از ایکنای نوپا در گلستان جز وظایف سازمان فعالیت قرآنی است هر چند مهمترین کمکی که ایکنا تهران می‌تواند به  خبر گزاری نوپا گلستان انجام دهد در اختیار گذاشتن تجربیاتیست  که در طی این سال‌ها به دست آورده است.

انتهای پیام

captcha