ارسال اثر به همایش دیدگاه‌های قرآنی آیت‌الله‌العظمی فاضل تمدید شد
کد خبر: 3771330
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
تا 23 بهمن؛

ارسال اثر به همایش دیدگاه‌های قرآنی آیت‌الله‌العظمی فاضل تمدید شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ زمان ارسال اثر به همایش ملی بررسی دیدگاه‌های علوم قرآنی آیت‌الله‌العظمی فاضل لنکرانی از سوی دبیرخانه همایش تمدید شد.

ارسال اثر به همایش دیدگاه‌های قرآنی آیت‌الله العظمی فاضل تمدید شدبه گزارش ایکنا، همایش ملی دیدگاه‌های علوم قرآنی آیت‌الله‌العظمی فاضل لنکرانی(ره) از سوی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و با همکاری ۲۵ نهاد مختلف دانشگاهی، پژوهشگاهی و حوزوی در حال برگزاری است.

براساس اعلام دبیرخانه همایش، زمان در نظرگرفته شده برای برگزاری همایش مذکور، اردیبهشت سال 98 است و مهلت ارسال آثار نیز تا 23 بهمن ماه سال جاری تمدید شده است.

تاکنون بیش از 200 مقاله به این همایش واصل و استقبال و درخواست نهادهای دینی و علمی و محققان از این همایش علت تمدید آن اعلام شده است.

اولین همایش ملی دیدگاه‌های علوم قرآنی آیت‌الله فاضل لنکرانی قرار بود ۱۸ بهمن ماه در قم، مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و با حضور شخصیت‌های دینی برگزار شود. همچنین مهلت اولیه ارسال آثار به این همایش تا اول آذرماه سال ۹۷ و تکمیل آثار تا ۵ دی ماه اعلام شده بود که تمدید شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه به نشانی قم، میدان معلم، مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) ارسال یا با شماره‌ ۰۲۵۳۷۷۳۰۱۷۵ تماس بگیرند.

این همایش در محورهای اعجاز، قرائات، اصول تفسیر و تحریف‌ناپذیری برگزار و آثار برتر ارسال‌کنندگان در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه خواهد شد.

انتهای پیام

captcha