حمایت از تولیدات فاخر کودکان و نوجوانان با رویکرد حقوق شهروندی
کد خبر: 3771375
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

حمایت از تولیدات فاخر کودکان و نوجوانان با رویکرد حقوق شهروندی

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: تولیدات فاخر کودکان و نوجوانان با رویکرد توجه به حقوق شهروندی حمایت می‌شود.

حمایت از تولیدات فاخر کودکان و نوجوانان با رویکرد حقوق شهروندیبه گزارش ایکنا از اردبیل، زعفر احدزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل روز گذشته، ۱۹ آذرماه در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل اظهار کرد: مهم‌ترین محور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسعه برنامه‌های علمی و پژوهشی است و هم‌اکنون حمایت از تولیدات فاخر کودکان و نوجوانان با رویکرد توجه به حقوق شهروندی مبنای کار قرار دارد.
احدزاده بیان کرد: حمایت از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زمینه‌ساز تربیت نسلی خلاق و نخبه خواهد بود که هم‌اکنون در تلاش هستیم با تدوین برنامه‌های مناسب نسبت به رفع کمبود‌ها و نیاز‌های اساسی و اعتباری اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم و با استعدادیابی هنری و ادبی نیاز‌های فرهنگی جامعه را از سر راه برداریم.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی اردبیل برای توسعه فعالیت‌های کانون پرورش فکری اردبیل تأکید کرد و گفت: باید این نهاد فرهنگی با تعامل‌افزایی و هم‌افزایی بتواند برنامه‌های شاخص فرهنگی را به سطح قابل قبول برساند که در این زمینه تلاش استاندار اردبیل شایسته تقدیر و قدردانی است.
احدزاده اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آینده‌سازان کشور هستند که باید برای توسعه کیفیت خدمات بتوانیم در حوزه دینی و مهارت‌های زندگی و اجتماعی به شکل مناسبی باید عمل شود و کمبود‌های موجود در ارائه خدمات نیز به شکل مناسبی عمل شود که این موضوع نیازمند تعاملات همه‌جانبه مسئولان و مدیران اجرایی است.
وی بیان کرد: ارتقای شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی و مهارت‌های زندگی یک اولویت اساسی است که باید کودکان و نوجوانان را از هم‌اکنون در این برنامه‌ها شرکت دهیم و از ظرفیت‌های کودکان و نوجوانان در این زمینه بهره‌گیری کنیم که این موضوع در حال حاضر یک اولویت اساسی بوده و نیازمند بررسی و برنامه‌ریزی است.
انتهای پیام

captcha